Projekt Denko-Marzec 2018






1. Yves Rocher Tusz zwiększający objętość czarny-9 ml

Tusz otrzymałam w prezencie za 1 zł
Na początku był bardzo mokry. Sklejał rzęsy, odbijał się na powiekach. Nie lubiłam go.
Po pewnym czasie zgęstniał i już bardziej nadawał się do użytku.
Zapewne nie kupiłabym go w cenie regularnej.
Minusem jest dla mnie również tandetne, różowe opakowanie.

Cena:39 zł

2. Sephora błyszczyk nr 07 Fresh Peach

Błyszczyków Sephory używam do dziennego, delikatnego makijażu.
Jest to bardzo dobry produkt, za rozsądną cenę.
Duży wybór kolorów sprawia, że każda z nas, znajdzie coś dla siebie.
Produkt nie jest trwały na ustach, ale w końcu to błyszczyk.
Kolor "Fresh peach" niestety jest bardzo metaliczny i daje efekt zmęczonej cery i żółtych zębów, a nie "fresh"

Cena 45 zł

3. Yves Rocher Jardins du Monde Ziarna Kawy żel pod prysznic-200 ml

Dobrze myje
Jest tani
Pięknie pachnie-jak świeżo podane Latte.
Szkoda, że już jest nie do kupienia, ale ponoć w serii Les Plaisirs Nature jest jego odpowiednik-chętnie wypróbuję :)

Cena: ok.13 zł

4. Intragen Sebium Balance, szampon regulujący wydzielanie sebum-1 l

Ten szampon miał oczyszczać skórę głowy i regulować wydzielanie sebum?
Wolne żarty!!
Dostałam po nim mega łupieżu a moje włosy wyglądały jakbym posmarowała je smalcem!!
Po wyleczeniu łupieżu dałam mu jeszcze jedną szansę. Efekt był ten sam!
Nigdy więcej go nie zaaplikuję na swoje włosy. 

Cena: ok. 110 zł







5. Dior J’adore-1 ml(próbka)


6. Isana płatki kosmetyczne(małe)-140 szt


7. i 8. Nivea Baby Fresh&Pure chusteczki nawilżane(63 szt)-x2

9. Listerine Zero płyn do płukania ust-1 l


10. Compeed plastry na opryszczkę(op.15 szt)





Komentarze