Projekt Denko-Grudzień 2017 cz.1

Witam serdecznie w Nowym roku :)

Oto pierwsza część(w grudniu było ich sporo) moich zużyć kosmetycznych z końca 2017 roku.

Z góry przepraszam za jakość zdjęć




1.  Listerine Zero Mild mint, płyn do płukania jamy ustnej-1 l
2 i 3. Nivea Baby Fresh&Pure- Chusteczki nawilżane(63 szt.)

Kliknij aby przeczytać opisy kosmetyków

4 i 5 Compeed Plastry na opryszczkę( op. 15 szt.)

Dzięki tym plastrom, moja opryszczka trwa ok. 2 dni krócej.
Zmiana jest zabezpieczona, przez co zakażenie się nie roznosi.
Febra jest mniej bolesna i widoczna.
Nie robią mi się strupki na ustach.
Polecam!


Cena: ok. 27 zł

















6. Oral-B Crossaction końcówki do szczoteczki elektrycznej(op. 4 szt)

Najbardziej "profesjonalne" końcówki firmy OraL-B.
Faktycznie dobrze czyszczą, usuwają osad i kamień nazębny.

Cena: ok. 90 zł

7.  Yves Roches Intensywnie odżywiający krem do rąk-75 ml

Ten krem nie nawilżał, a jedynie oblepiał dłonie. Zero działania.
Od nowości śmierdział....lakierem do paznokci.....
Stał, stał u mnie na biurku, aż się przeterminował i trafił do denka.
Zdecydowanie nie polecam!


Cena: ok. 14 zł

8. Mac Select Sheer/Pressed NW25 Puder prasowany-12 gr.

Na mojej twarzy ten produkt daje efekt dosyć mocnej pudrowości, choć nie używałam go wiele.
Dobrze matuje i utrzymuje makijaż.
Kolor NW25 dobrany przez konsultantkę, utleniał się i ciemniał na twarzy.
Puder jest bardzo wydajny-używałam ok. 3 lata.


Cena: 115 zł

9. Estee Lauder DayWear krem-7ml(miniaturka)

Kiedyś byłam tym kremem zachwycona. Dobrze się wchłaniał, super utrzymywał makijaż.
W zeszłym roku pojawił mi się dość rozległy trądzik. Od lekarza dowiedziałam się, że to właśnie długotrwałe stosowanie tego kremu, mogło być przyczyną moich problemów z cerą. Odstawiłam go więc, wyleczyłam skórę.
Teraz próbowałam do niego wrócić, ale zaczęły pojawiać mi się niedoskonałości. Więcej nie wrócę do tego kremu.

Tym bardziej, że produkt jest dosyć drogi.

Cena pełnowymiarowego opakowania: 30 ml-129 zł, 50 ml-199 zł

10. Thierry Mugler Alien Balsam do ciała-100 ml

Dostałam miniaturkę(100 ml) tego balsamu, jako dodatek do zakupów w Sephorze.
Ucieszyłam się, gdyż lubię ten zapach.
Jednak samym produktem mocno się rozczarowałam.
Owszem, pachnie ładnie, dość intensywnie i długotrwale, jak na balsam. Nabłyszcza, co może być atrakcyjne dla osób używających Alien na imprezy.
Jednak totalnie nie nawilża skóry, a tego oczekuję od balsamu.
Cóż, sama zapewne nie kupiłabym tego produktu.


Kliknij aby przeczytać opis zapachu Alien

Cena pełnowymiarowego opakowania: 200 ml- 189 zł

Druga część "Projektu Denko" już jutro- zapraszam serdecznie :)


Komentarze