Pierwsze "Denko"-Wrzesień 2017



Oto moje wrześniowe zużycia kosmetyczne:



1. Fresh Breath odświeżacz do ust(miętowy)

Bardzo dobry odświeżacz do ust. Ma mocny, długotrwały zapach. Jest tani i wydajny. Jedyną wadą jaką odkryłam jest fakt, że barwi język i zęby na niebiesko. Lecz ten efekt utrzymuje się krótko.
Ogólnie serdecznie polecam!

Cena: ok. 10 zł

2. Equilibra Extra Aloesowy Dermo-żel

Kupiłam ten żel ponieważ w aptece nie było produktu, który zwykle używam.
Żel niby do cery problematycznej, mnie podrażnił twarz.
Zawiera on bowiem jeden z kwasów(w żelu aloesowym?)
Z trudem zużyłam ten kosmetyk do ciała.
Moim zdaniem wysusza on skórę, zamiast ją nawilżać.
I jeszcze ten okropny zapach- czysty ocet.
Będę omijać z daleka ten żel

Cena za 75 ml ok. 20 zł

3. Invisibobble Letter from Grey- gumki do włosów-(3 szt.)

Gumki te lubiłam gdy miałam bardzo długie włosy i splatałam je w warkocz.
Teraz gdy włosy podcięłam, okazało się że nie trzymają mi kucyka.

Moje włosy są dla nich zbyt grube i ciężkie.

Cena ok. 15 zł

4. Pupa Vamp nr 300(Granat) Pogrubiający tusz do rzęs-9 ml

Na co dzień używam kolorowych tuszów do rzęs.
Te z Pupa dają ładny kolor prawie czarny z lekką poświatą. Kolory nie są sztuczne.

Tusz pięknie pogrubia i wydłuża moje rzęsy.

Jest Bardzo wydajny.

Minusem może być fakt, że lekko się osypuje.

Cena: ok 80 zł

5. Mac Rewitalizująca mgiełka do twarzy-100 ml

Produkt zdejmuje pudrowość makijażu, dzięki czemu twarz wygląda naturalniej.
Nie przedłuża jednak jakoś szczególnie trwałości makijażu. Jest wiele produktów o niebo lepszych i o wiele, wiele tańszych, jeśli chodzi o utrwalenie.
Sporadycznie używam tego typu produktów, więc nie kupię go ponownie.

Cena: 95 zł

6. Isana płatki kosmetyczne(małe)-140 szt.

Bardzo dobre płatki. Są grube, nie rozwarstwiają się, nie zostawiają "kłaczków". Jednym słowem najlepsze jakie miałam. Ja zapewne kupię ponownie, jeszcze nie raz. Polecam!

Cena ok 4 zł

7. Babydream Chusteczki pielęgnacyjne do rąk i twarzy(25 szt.)

Staram się mieć zawsze chusteczki nawilżane w szufladzie toaletki.
Przydają się do przetarcia rąk, usunięcia resztek kosmetyków z brzegów opakowań, przetarcia blatu. Czasami przecieram nim nawet laptopa.
Te konkretne chusteczki są tanie, mają małe, poręczne opakowanie. Klips chroniący przed wysychaniem, sprawia że produkt możemy wykorzystać do ostatniej sztuki.

Cena ok 3 zł

Komentarze