Projekt Denko-Luty 2023

 


Witajcie Kochani 😀.
Oto kosmetyki, które "wykończyłam" w lutym 😉
Zapraszam do zapoznania się z moim postem...


1. 
Prokudent White Coconut, Pasta do zębów-75 ml
Pastę kupiłam licząc na to, że ma kokosowy smak.
I tu się pierwszy raz zawiodłam- smak jest lekko miętowy- i to bardzo lekko...
Później były kolejne rozczarowania:
Pasta słabo odświeża
"Maże się" po zębach, zamiast pienić.
Nic nie wybiela.
Jedyną zaletą jest niska cena.
Nie kupię jej więcej.
Cena: ok.6 zł

2. Nivea Pearl & Beauty dezodorant w spray’u-150 ml(jasny)
Kolejny wariant antyperspirantu Nivea wypróbowany :)
Pearl & Beauty w jasnym opakowaniu jest w mojej ocenie produktem dobrym.
Nie podrażnia...
Wręcz mam wrażenie, że ją pielęgnuje.
Ma delikatny pudrowo-perfumowy zapach.
Jak dla mnie, nie nadaje się do użycia wraz z perfumami.
Bardzo lubiłam ten wariant produktu i chętnie sięgnę po niego ponownie.
Cena: ok.15 zł

3. Nivea Baby Fresh&Pure chusteczki nawilżane(op.63szt)


4. Facelle Intim Aloe płyn do higieny intymnej-300 ml
Kliknij, aby przeczytać opis produktu

5. Calypso Gąbki do demakijażu(op.2 szt.)
Kliknij, aby przeczytać opis produktu

6. Lirene Tonik nawilżający z ogórkiem-200 ml


7.Be Beauty Soft Touch, płatki kosmetyczne(małe)-op.120 szt.

8. Schauma 7 ziół szampon do włosów przetłuszczających się-400 ml
Kliknij, aby przeczytać opis produktu

9. AA Aloes, sorbet dzienno-nocny do twarzy-50 ml


Komentarze