Projekt Denko-Kwiecień 2018


1. Calypso Gąbki do demakijażu-2 szt.

Bardzo dobre gąbki.
Niezbędne do codziennej pielęgnacji cery.
Trwałe
Tanie
Lekko złuszczają.
Dobrze spieniają żel do mycia twarzy
Jest to wersja wegańska!

Cena: ok. 5 zł

2.Wilkinson Sword Extreme 3 Beauty jednorazowe maszynki do golenia dla kobiet-4 szt.

Maszynki zacinają od pierwszego użycia!
Szybko się tępią
Nie są warte swojej ceny
Najgorsze jakie miałam
Będę omijać szerokim łukiem
Nie polecam.

Cena: ok. 12 zł

3. Schwarzkopf BC Colour Freeze odżywka dwufazowa chroniąca kolor-200 ml

Odżywka sprawia, że włosy są miękkie i lśniące.
Kolor praktycznie się nie wypłukuje.
Nie obciąża włosów
Jest bardzo wydajna
Pięknie pachnie
Jest jednak dość ciężko dostępna

Cena: ok. 40 zł

4. Sephora Collection ultra delikatny żel micelarny-400 ml

Żel skutecznie i delikatnie zmywa podkład.
Nie podrażnia cery.
Nie mogę używać go do demakijażu oczu, gdyż mnie po nim szczypią.
Ma duże opakowanie.
Jest wydajny.

Cena: 56 zł

5. Yves Rocher  Le Plaisirs Nature „Mango i kolendra ” żel pod prysznic-200 ml

Żel dobrze myje
Jest stosunkowo tani
Nie uczula
Nie wyczuwam jednak zapachu mango. Dla mnie ten żel ma mocno ziołowy aromat. Musiało minąć trochę czasu, aż się do niego przyzwyczaiłam.

Cena: 200 ml- ok. 13 zł, 400 ml- ok. 18 zł

6. Blend-a-med Compleed 7 pasta do zębów z płukanką-100 ml

To moja ulubiona pasta, od lat ją kupuję. Dobrze myje, ma przyjemny smak, nie podrażnia. Dobrze się pieni, co uważam za zaletę. Współpracuje z moją szczoteczką elektryczną, a nie wszystkim pastom się to udaje. Jest wydajna i ma dobrą cenę.

Cena: ok. 7 zł.


7. Isana płatki kosmetyczne(małe)-140 szt

oraz

8. Fresh Breath Miętowy odświeżacz do ust-10 gr


9. Nivea Baby Fresh&Pure chusteczki nawilżane


10. Veet Natural Inspirations, Plastry do depilacji twarzy z masłem shea(12 szt.)


11 Chanel Gabrielle- 1 ml(próbka)


Komentarze