Projekt Denko-Maj 2020



1. Cien Płatki kosmetyczne(małe)-op.120 szt.
Zwykle używam płatków Isana.
Te są porównywalne.
-Miękkie
-Dobrze chłoną produkty, nie przemakają.
- Nie rozwarstwiają się
-Nie zostawiają włókien na twarzy.
Zapewne sięgnę po nie ponownie.
 Cena: ok.3 zł

2. Lirene Tonik nawilżający z ogórkiem i aloesem-200 ml
Produkt dobrze odświeżał skórę.
Lekko ją napinał.
Nie spowodował u mnie podrażnień, ani pogorszenia stanu cery.
Nieco drażnił mnie trochę mdławy zapach tego kosmetyku, jednak po pewnym czasie użytkowania, przyzwyczaiłam się do tego.
Jednym słowem-Tonik jakich wiele.
Cena: ok.16 zł

3. Veet Easy-Gelwax Technology plastry z woskiem do depilacji twarzy, skóra wrażliwa(op. 20 szt.)
Te plastry są jednymi z najlepszych jakie używałam!
Nie podrażniają skóry.
Depilacja nimi jest w mojej ocenie mniej bolesna niż innymi produktami tego typu.
Wyrywają nawet najkrótsze włoski.
Zabieg jest na tyle skuteczny, że nie trzeba go często powtarzać.
W opakowaniu jest 20 plastrów, więc starczy na bardzo długo.
Jedyne co mogę zaliczyć na minus to mała ilość chusteczek z oliwką, dostępnych w tym zestawie(4 szt)
Cena: ok. 22 zł.

4. Yves Rocher  Un Matin au Jardin Liście Werbeny żel pod prysznic-200 ml
Żel bardzo ładnie, orzeźwiająco pachnie.
Dobrze myje.
Nie podrażnia skóry.
Jest średnio wydajny.
Minusem jest wysoka cena.
Można kupić podobny produkt dużo taniej.
Obecnie kosmetyk jest dostępny w nowej wersji(opakowanie), za jeszcze wyższą cenę(ok.30 zł).
Cena: ok.22


 5. Vis Plantis Peeling cukrowo-solny do ciała, ekstrakt z liczi + olej macadamia-200 ml
Peeling ten jest bardzo dobry.
Mocno zdziera.
Nie podrażnia skóry.
Lekko natłuszcza skórę, więc ja wolę umyć się potem żelem by uniknąć zapychania.
Jest tani i wydajny.
Dodatkowo ma przepiękny zapach, przypominający mi grejpfruta.
Zapewne kupię ponownie.
Cena: ok.16 zł

6.  Listerine Zero Mild Mint płyn do płukania ust-1l
7. Nivea Baby Fresh&Pure chusteczki nawilżane(op.63 szt.)

    8. Isana płatki kosmetyczne (duże)-op.40 szt.
    
    9. Wilkinson Sword Extreme 3 Beauty jednorazowe maszynki do golenia dla kobiet(op.4 szt.)
    
   10.  Nivea Black&White Invisible Silky Smooth antyperspirant w sprayu dla kobiet-250 ml
    11. Garnier Czysta skóra matujący tonik-zwężający pory-200 ml

Komentarze