Projekt Denko-Listopad 2022



 Witajcie, 

Czas przedstawić Wam kolejne "Denko", tym razem listopadowe...
Zapraszam serdecznie 😀



1. Isana Yoghurt & Fruit żel pod prysznic-50 ml
Kupiłam najmniejszą pojemność tego żelu by sprawdzić, czy będzie służył mojej skórze.
Nie zauważyłam u siebie podrażnienia ani przesuszenia skóry.
Kosmetyk mimo dosyć lejącej konsystencji był dosyć wydajny.
Przepięknie pachniał egzotycznymi owocami-skojarzył mi się z gumą do żucia "Turbo".
Żel jest bardzo tani i łatwo dostępny.
Chętnie zakupię go ponownie oraz wypróbuję inne wersje tego produktu.
Cena: 50 ml- ok.3 zł, 300 ml-ok. 4 zł, 500 ml- ok. 7 zł, 750 ml-ok. 9 zł

2. Nivea Fresh Rose Touch antyperspirant w sprayu dla kobiet-150 ml
Bardzo lubię testować kolejne warianty dezodorantów Nivea.
Fresh Rose Touch używałam jesienią i dobrze zrobiłam.
Fresh w nazwie to bowiem duże nadużycie...
Zapach był wyjątkowo duszący i sztuczny- niczym różany zapach dla starszych pań.
Były dni że wręcz mnie od niego mdliło...
Nie nadaje się gdy chcemy użyć perfum, bo może wyjść z tego nieznośna mieszanka.
Gdy chciałam poćwiczyć też wybierałam inny produkt.
Nie chroni zbytnio przed potem i jego zapachem.
Mam również wrażenie, że podrażniał mi skórę pod pachami- po jego zastosowaniu stawała się przesuszona i swędziała.
Sama raczej już po niego nie sięgnę...
Cena: ok. 14 zł.

3. Nivea Baby Soft&Cream chusteczki nawilżane(op.63 szt.)

4. Calypso Gąbki do demakijażu(op.2 szt.)


5. Herbal Essences Bio:Renew Volume White Grapefruit& Mosa Mint, szampon do włosów-400 ml

6. Garnier Czysta skóra matujący tonik-zwężający pory-200 ml

7. EO Laboratorie Tonik odmaładzający-200 ml

8. Mixa Hyalurogel 7% krem intensywnie nawilżający, skóra wrażliwa, normalna i odwodniona-50 ml


9.Colgate Natural Extracts Ultimate Fresh pasta do zębów-75 ml
10. Listerine Zero Mild Mint, płyn do płukania jamy ustnej-500 ml
11. Facelle Intim Senstive płyn do higieny intymnej-300 ml

Komentarze