Projekt Denko- Wrzesień 2019


1. Pharmacy Laboratories Lips Maść na zajady i problemy skóry ust-5 ml
Czasami, jak każdy, mam problemy ze skórą ust. Przesuszenie, pękanie, zajady...
Maść jest dosyć tania, więc postanowiłam wypróbować, jak działa.
Specyfik ma brzydki żółtawy kolor, który pozostaje na wargach.
Ciężko go rozsmarować.
Wysusza usta

A przede wszystkim moim zdaniem Nie działa!
Moje opakowanie wyrzucam, gdyż produkt się przeterminował
Cena:ok.12 zł


2. Prokudent "extra świeżość" spray do ust-15 ml
Wcześniej miałam wersję zieloną, postanowiłam więc przetestować niebieską.
Produkt odświeża dosyć mocno.
Smak przypomina większość mocno miętowych past do zębów.
Niestety, efekt odświeżenia nie trwa zbyt długo.
Spray jest wydajny, tani i łatwo dostępny.
Nie barwi języka.
Moim zdaniem bardzo przydatny kosmetyk.
Zapewne kupię jeszcze wielokrotnie.
Cena:ok.5 zł


3. Herbal Essences Bio:Renew Volume White Grapefruit& Mosa Mint, szampon do włosów-400 ml
Szampon pięknie, świeżo pachnie.
Super odświeża włosy. Mam bardzo przetłuszczającą się skórę głowę, a dzięki temu produktowi moje włosy pozostają czyste nawet 2-3 dni.
Nie niszczy włosów.
Jest bardzo wydajny.
Cena: ok.20 zł

4. Isana płatki kosmetyczne duże-op.40 szt.




5.  Nivea Baby Fresh&Pure chusteczki nawilżane(op. 63 szt.) 
6. Neutrogena Formuła norweska, Spray do stóp-150 ml
7.  Colgate Natural Extracts Ultimate Fresh pasta do zębów-75 ml 

8. Douglas Gąbka Konjac z czerwoną glinką

Komentarze