Projekt Denko- Lipiec 2022

 


Połowa wakacji za nami 😀
Pora zatem na lipcowe "Denko"...
Miłej lektury 😗


1. 
Yves  Rocher Le Plaisirs Nature„Malina” żel pod prysznic-400 ml
Żel już niestety wycofany z oferty YR.
Bardzo dobrze myje.
Nie podrażnia skóry.
Jest w ekonomicznym, sporym opakowaniu, przez co starcza na długo.
Bardzo przyjemnie, delikatnie pachnie.
Cena: ok.18 zł

2. AA Pink Aloes Intensywnie nawilżający żel-krem na dzień-50 ml
Mam cerę mieszaną.
Żel bardzo dobrze ją koił i nawilżał.
Super się wchłaniał.
Nie podrażniał.
Był lekki i przyjemny w użytkowaniu.
Nie był zbyt wydajny- słoiczek wystarczył mi na ok. 2 miesiące.
Jedyne co nie podobało mi się w tym produkcie to zapach- zbyt mocny, różany...
Kupiłam już kolejne opakowanie....
Cena: ok.23 zł

3. Cien żel do golenia Sensitive-200 ml
Żel Cien kupił przez pomyłkę mój ojciec, ja otrzymałam go "w spadku"...😂
Produkt bardzo dobrze spełniał swoje zadanie...
Nie podrażniał, a wręcz nawilżał skórę.
Bardzo ładnie pachniał.
Był wyjątkowo wydajny(ponad 7 m-cy) i tani.
Spokojnie może konkurować z droższymi żelami do golenia.
Jestem pewna, że kupię go ponownie...
Cena: ok.8 zł


4-5. 
Listerine Zero Mild Mint, płyn do płukania jamy ustnej-500 ml-x2

6. Pantene Pro-V Aqua Light szampon do włosów-400 ml


7. Calypso Gąbki do demakijażu(op.2 szt.)


8-9. Nivea Baby Soft&Cream chusteczki nawilżane(op.63 szt.)-x2

10-11. Cien Płatki kosmetyczne(małe)-op.120 szt.-x2

Komentarze