Projekt Denko-Sierpień 2021

 


Czas na sierpniowy "Projekt Denko"...
Zapraszam serdecznie 😀


1. 
Douglas Exception’Eyes Mascara Brown, Tusz do rzęs-9 ml
Tusz w bardzo estetycznym opakowaniu. 
Lecz, cóż ono skrywa?
Średniej jakości produkt.
Miałam wersję brązową. Przy moich naturalnie ciemnych rzęsach kolor był niemal niewidoczny.
Sam tusz nie robi nic z tego co obiecuje producent.
Miało być dodanie objętości i rozdzielenie rzęs-było sklejenie
Wydłużenie ,podkręcenie i intensywny kolor-nie zauważyłam
Produkt dość szybko zaczyna się osypywać.
Szybko też wysycha.
Cena: ok.59 zł

2.Lynia Tonik żelowy, cera wrażliwa i naczynkowa-150 ml
Toniku używam od paru miesięcy.
Ze względu na wrażliwą skórę, robię to 2-3 razy w tygodniu(na przemian z serum zawierającym niacynamid).
Na początku mojej przygody z tym kosmetykiem, moja skóra była mocno podrażniona. Po paru tygodniach sytuacja się unormowała.
Obecnie moja cera jest rozświetlona, napięta I mniej przetłuszczona.
Wadami tego kosmetyku może być kiepska dostępność w sklepach stacjonarnych oraz cena.
Minusem jest również zasychanie kosmetyku, który zapycha dozownik.
Produkt jest jednak bardzo wydajny.
Ja już kupiłam kolejne opakowanie!
Cena: ok.45 zł

3.Isana Mleko i miód, mydło w płynie(zapas)-500 ml
Mydło Isana jest jednym z najtańszych na rynku.
Jest też bardzo wydajne i łatwo dostępne.
Pachnie ładnie, choć trochę syntetycznie.
Przy dłuższym używaniu trochę przesusza skórę.
Z tego względu, nie wiem, czy kupię ponownie.
Cena:ok.3 zł

4. Green Pharmacy Jedwab w płynie, serum na łamliwe końcówki-30 ml
Ten produkt oddała mi moja mama, gdyż skołtunił jej delikatne cienkie włosy.
Ja jako właścicielka grubych, ciężkich włosów zaczęłam go używać.
Produkt ich nie plątał.
Dosyć ładnie pachniał.
Niestety, po pewnym czasie z moich końcówek zrobiła się przysłowiowa "szczotka".
Jestem bardzo rozczarowana tym serum...
Choć w internecie ma super opinie, jest to produkt nie dla mnie...
Cena:ok.11 zł


5. 
Nivea Baby Fresh&Pure chusteczki nawilżane(op.63 szt.)

6. Nivea Black&White Invisible Fresh antyperspirant w sprayu-150 ml

7. Colgate Total Original pasta do zębów-75 ml


8. Herbal Essences Bio:Renew Volume White Grapefruit& Mosa Mint, szampon do włosów-400 ml
9. Prokudent odświeżacz do ust Extra Świeżość-15 ml

10. Satessa Aloes płatki kosmetyczne (małe)-120 szt.

Komentarze