Projekt Denko- czerwiec 2018




1. YR  Un Matin au Jardin Kwiaty cytrusów żel pod prysznic-200 ml
Żel dobrze myje.
Pachnie dziwnie, zapewne nie jest to zapach cytrusowy. Raczej pachnie hmm… zielskiem....
Jest drogi
Nie sądzę bym kupiła go ponownie
Cena: ok. 22 zł

2. Nivea Invisible Fresh Black& White Antyperspirant w sprayu-150 ml
Dezodorant pięknie pachnie(Podobnie jak woda toaletowa Hugo Boss Hugo Woman)
Jest tani, wydajny i łatwo dostępny
Nie dusi przy użytkowaniu.
Chroni przed brzydkim zapachem, ale nie przed poceniem.
Zapewne kupię ponownie jeszcze wiele razy.
Cena: ok. 10 zł

3. Floslek Żel z aloesem-50 ml
Próbowałam wielu żeli aloesowych.
Floslek jest bardzo dobry.
Łagodzi podrażnioną skórę
Świetnie nawilża
Dobrze się wchłania
Łagodzi świąd po ukąszeniach owadów i wysypki alergiczne
Jest tani i łatwo dostępny
Polecam!
Cena: ok.10 zł

4. Serge Lutens Dent de Lait-1 ml(próbka)
Bardzo chciałam wypróbować ten zapach...
I wypróbowałam....
Spodziewałam się mleka, dostałam chemiczny, nienoszalny, aromat.
Na szczęście był niezbyt wyczuwalny na mojej skórze i krótko się utrzymywał.

Radzę dobrze przetestować, przed zakupem.
Ja na 100% nie wydam ponad 500 zł na ten zapach.
Cena: 50 ml 529 zł.




5. Nivea Baby Fresh&Pure chusteczki nawilżane(63 szt.)
6. Colgate Natural Extracts Ultimate Fresh pasta do zębów-75 ml


7. Pantene Pro-V Aqua light-szampon do włosów-400 ml


8. Fecelle intym płyn do higieny intymnej aloesowy-300 ml



Komentarze