Projekt Denko-Luty 2021




 1. Nivea Deo Elixir Beauty, Deomilk Dry antyperspirant w sprayu-150 ml
Kolejna wersja antyperspirantu Nivea została przeze mnie przetestowana.
Produkt jest łagodny, nie podrażnia
Ma przystępną cenę.
Jest łatwo dostępny.
Chroni "jako-tako"(to nie bloker!)
Niestety, ma jak dla mnie mocny, nieco przyduszający zapach-jak "starodawne", pudrowe perfumy.
Ta wersja nadaje się według mnie jedynie na (bardzo) zimne dni.
Cóż, mój ulubieniec to nie będzie.
Cena: ok.14

2. Organic Shop Truskawkowy Jogurt mus do ciała-250 ml
Bardzo lubię balsamy Organic Shop.
Dobrze nawilżają skórę.
Szybko się wchłaniają.
Nie uczulają.
Są tanie.
Niestety. są dosyć trudno dostępne.
Wersja "Truskawkowy Jogurt" zawiodła mnie pod względem... zapachu.
Jest on bardzo delikatny i ulotny....
A na pewno nie ma nic wspólnego z truskawkami(przynajmniej dla mnie).
Tej wersji produktu raczej nie kupię ponownie.
Cena:ok.12 zł

3-4. Nivea Baby Soft&Cream chusteczki nawilżane(op.63 szt.)-x2 op.
Kliknij, aby przeczytać opis produktu


5. Prokudent odświeżacz do ust Extra Świeżość-15 ml

6. Garnier Czysta skóra matujący tonik-zwężający pory-200 ml

7. Cien Płatki kosmetyczne(małe)-op.120 szt.

Komentarze