Projekt Denko-Styczeń 2021

 


1. Be Beauty Maxi, płatki kosmetyczne kwadratowe(duże)-60 szt.
Płatki są dobre.
Nie rozwarstwiają się.
Nie zostawiają kłaczków.
Są łatwo dostępne i tanie.
Dodatkowym plusem jest duża ilość sztuk w opakowaniu.
Chętnie powtórzę ich zakup.
Cena: ok.5 zł

2. Yves Rocher Jardis du Monde Orzechy Macadamia z Gwatemali , żel pod prysznic-200 ml
Żel dobrze mył.
Był dosyć wydajny i tani.
Miał poręczne opakowanie.
Zapach był bardzo przyjemny lekko słodki, idealny na zimę.
Produkt nie jest już dostępny w ofercie Yves Rocher.
Cena: ok. 13 zł

3. AA Go Green nawilżająca esencja tonizująca z ogórkiem-400 ml
Ten tonik bardzo dobrze nawilża i odświeża!
Nie podrażnia i nie uczula.
Nie spowodował u mnie wyprysków.
Jest bezzapachowy, i nie ma barwników.
Dobrze koi skórę.
Nie podrażnia oczu.
Ma duże opakowanie, dzięki czemu jest bardziej ekonomiczny niż inne toniki.
Niestety, opakowanie jest nieporęczne(przelałam produkt do wygodniejszej buteleczki).
Dużą wadą, jak dla mnie, jest konieczność zużycia tak dużej ilości produktu w zaledwie 3 miesiące.
Reasumując produkt dobry, lecz nie wiem, czy kupię ponownie.
Cena: ok.24 zł


4. 
Herbal Essences Bio:Renew Real Botanicals, Strenght & Moisture(Siła i nawilżenie), Aloe+Bamboo szampon do włosów -380 ml
Lubię szampony Herbal Essences, Bio:renew,.
Ten kupiłam aby nawilżyć nieco przesuszone końcówki.
Zamiast tego otrzymałam obciążone, przetłuszczające się włosy.
Na domiar złego oblepione czymś, co powodowało, że łapały każdy brud i kurz.
Nawet moja szczotka(pomimo częstego mycia) była jakby "powleczona" czymś tłustym i niemal wiecznie brudna.
Skóra głowy bardzo mi się przetłuszczała po tym kosmetyku.
Nie muszę chyba dodawać, że końcówek oczywiście nie nawilżył.
Jedynym jego plusem jest przyjemny, lekko "zielony" zapach.
Kolejny zakup tego szamponu zdecydowanie wykluczam!
Cena:ok.20 zł

5-6. Vianek Seria Zielona, Normalizujący tonik-wcierka do skóry głowy-150 ml-x2 szt.
Wcierka ma regulować pracę gruczołów łojowych i w tej roli sprawdza się dobrze. 
Od kiedy go używam, moje włosy są świeższe
Skóra głowy swędzi mniej.
Tonik ma też powodować szybszy wzrost włosa, czego nie zauważyłam. 
Jednak nie to było moim celem, gdy zaczęłam używać tego kosmetyku,
Niestety, produkt jest dość ciężko dostępny w sklepach stacjonarnych.
Ma też niezbyt przyjemny, jak dla mnie zapach(czuję kamforę), choć jest on na szczęście krótkotrwały,
Kupię ponownie, gdyż swoje główne zadanie(zmniejszenie łojotoku) spełnia dobrze.
Cena :ok. 22 zł


7. 
L’Biotica Biovax Regenerujący olejek do włosów Bambus i olej Avocado-50 ml
8.Schwarzkopf BC Colour Freeze odżywka dwufazowa chroniąca kolor-200 ml
9. Head&Shoulders Citrus Szampon przeciwłupieżowy-250 ml


10. Isana płatki kosmetyczne(małe)-op.140 szt.
11. Gillette Satin care with touch of Olay Vanilla Dream żel do golenia dla kobiet-200 ml
12. Wilkinson Sword Quattro for Women  Sensitive maszynki do golenia(op. 3 szt.)


13. 
Colgate Total Whitening, pasta do zębów-75 ml
14. Ewa Schmitt Gąbka Konjac
15. Garnier Czysta skóra matujący tonik-zwężający pory-200 ml


16-17. Nivea Baby Soft&Cream chusteczki nawilżane(op.63 szt.)-x2 op.

Komentarze