Projekt Denko- Styczeń 2018


1. Mixa Optymalna Tolerancja mleczko do demakijażu-200 ml


Mleczko delikatnie zmywa makijaż. Na tyle delikatnie, że trzeba użyć dużo produktu, aby zmyć podkład.
Nie nadaje się, jak dla mnie do demakijażu oczu-Podrażnia mi je.
Często używane, może zapychać cerę, więc więcej go nie kupię.
Ładnie pachnie.
Cena ok.17 zł
2. Yves Rocher Le Plaisirs Nature„Vanilia Bourbon” żel pod prysznic-400 ml
Żel bardzo fajnie sprawdza się w czasie zimy.
Otula pięknym, słodkim zapachem
Dobrze myje
Ma duże, ekonomiczne opakowanie.
Nie jest drogi.
Jest dosyć wydajny.
Cena: 200 ml-ok.13 zł, 400 ml-ok.18 zł
3. L’Biotica Biovax Regenerujący olejek do włosów Bambus i olej Avocado-50 ml
Jest to bardzo dobry produkt!
Moje włosy są pięknie wygładone.
Końcówki nie są rozdwojone.
Olejek pięknie pachnie.
Jest bardzo wydajny.
Dodatkowo jest to kosmetyk w rozsądnej cenie.
Cena: ok:27 zł
4. Elgydium wybielająca pasta do zębów-75 ml
Pasta jest droga.
Oczekiwałam efektów zgodnie z opisem producenta, ale bardzo się zawiodłam.
Efektu wybielenia brak.
Za to efekt podrażnionych dziąseł, jak najbardziej.
Poza tym pasta nie daje piany, a jedynie "maże się" po zębach.
Ma kredowy, niezbyt przyjemny smak.
Nie jest warta swej ceny.
Więcej po nią nie sięgnę.
Cena ok.18 zł

5. Isana płatki kosmetyczne(małe)-140 szt.


6. Nivea Baby Fresh&Pure chusteczki nawilżane(63 szt)

oraz

7. Garnierier płyn micelarny(różowy)-400 ml


8. Lolita Lempicka L’eau Jolie EDT-30 ml


Komentarze