Projekt Denko- Październik 2023

 


Zapraszam serdecznie na "Projekt Denko"
Oto jakie kosmetyki skończyły mi się w ostatnim czasie 😀


1. 
Nivea Original Care antyperspirant w sprayu dla kobiet-150 ml
Lubię wypróbowywać kolejne warianty dezodorantów Nivea.
Po Original Care obiecywałam sobie wiele...
Może nawet zbyt wiele...
-Że nie podrażni
-Że będzie ładnie pachniał
-Że będzie to mój hit...
Tymczasem rzeczywistość pokazała, że jest zgoła odwrotnie.
-Zapach standardowy dla produktów marki(tylko ciut słabszy)
-Podrażniał tak samo pachy, jak i gardło.
-Zostawiał biały osad na skórze.
Ten produkt, jak dla mnie, to po prostu gorsza wersja sprayu "Protect&Care"(granatowego).
Nie sądzę bym sięgnęła po ten wariant ponownie.
Cena: ok.16 zł

2. Isana Hyaluron Intense Tonik nawilżający-200 ml
Bardzo lubię produkty z dodatkiem kwasu hialuronowego.
Tonik Isany kupiłam w zastępstwie Garnier Hyaluronic Aloe.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona działaniem tego produktu.
Bardzo dobrze odświeża cerę i napina ją.
Nie podrażnia.
Jest tani, wydajny i łatwo dostępny.
Czuję, że będę często do niego wracać!
Cena: ok.10 zł

3. Lirene Aloesowy tonik w mgiełce-200 ml
Jak dla mnie to tonik aloesowy dostępny od dawna w ofercie.
Jedynie opakowanie zmienione!

4. Garnier Czysta skóra matujący tonik-zwężający pory-200 ml



5. Gillette Satin care with touch of Olay Vanilla Dream żel do golenia dla kobiet-200 ml

6. Listerine Cool Mint, Łagodny smak, płyn do płukania jamy ustnej-500 ml

7. Be Beauty Rumianek, płatki kosmetyczne(małe)-op.120 szt.

8. Mixa Hyalurogel 7% krem intensywnie nawilżający, skóra wrażliwa, normalna i odwodniona-50 ml


9-11. Nivea Baby Soft&Cream chusteczki nawilżane(op.63 szt.)-x3

Komentarze