Projekt Denko-Marzec 2021

 


1. The Ordinary Serum do twarzy Niacinamide 10% + Zinc 1%-30 ml
Od kilku lat miałam problemy z trądzikiem.
Leczenie, antybiotyki...raz było lepiej, raz gorzej.
Gdy zaczęłam używać tego serum, moja skóra zareagowała podrażnieniem(jak niemal na każdy nowy kosmetyk).
Po pewnym czasie jednak moja cera zaczęła się zmieniać...
Wypryski pojawiają się sporadycznie.
Pory się zwęziły.
Cera jest bardziej promienna.
Stosuje ten produkt ok, 2-3 razy w tygodniu(na zmianę z tonikiem z kwasem laktobionowym).
Serum jest dosyć ciężko dostępne, lecz warto je upolować.
Kosmetyk jest bardzo wydajny(buteleczka starczyła mi na wiele miesięcy użytkowania).
Kolejne opakowanie czeka już w mojej łazience.
Cena: ok.32 zł

2. Listerine Fresh ginger &Lime płyn do płukania jamy ustnej-500 ml
Zwykle używam wersji Listerine Zero...
Trochę obawiałam się tej nowości, gdyż nie lubię smaku imbiru.
Ten płyn smakuje jednak niczym słodka lemoniada.
Delikatnie odświeża(raczej zbyt delikatnie)
Czułam się jakbym płukała jamę ustną słodkim napojem.
Może jeszcze kiedyś kupię, choć wolę miętowe płyny do płukania.
Produkt był też średnio wydajny.
Cena:ok:13 zł

3. The Body Shop Argan Oil żel pod prysznic-250 ml
Żel brzydko pachnie-niczym szare mydło.
Nie wysusza i nie podrażnia skóry.
Dobrze myje.
Zamknięty jest w estetycznej buteleczce.
Jest wydajny.
Była to wersja limitowana, która jest już niedostępna w sprzedaży.
Nawet gdybym miała możliwość kupić go ponownie, nie zrobiłabym tego, ze względu na okropny zapach.
Cena: ok.27 zł

4. Eveline Cosmetics 99% Natural Aloe Vera multifunkcyjny żel do ciała i twarzy-250 ml
Ten żel kupiłam w zastępstwie produktu Gorvita.
(Kliknij, aby przeczytać opis produktu)
Zwykle mieszam go z balsamem do ciała....
Kosmetyk bardzo dobrze nawilża.
Nie uczula ani nie podrażnia.
Ma przyjemną, aksamitną konsystencję.
Pięknie, świeżo pachnie.
Jest niezwykle wydajny(opakowanie starczyło mi na ponad pół roku codziennego użytkowania).
Ma przystępną cenę.
Jest dość łatwo dostępny.
Zapewne to nie jest ostatnia tuba tego żelu, jaką kupiłam.
Cena: ok.20 zł





5. Listerine Zero Mild Mint, płyn do płukania jamy ustnej-1 l

6.Nivea Baby Soft&Cream chusteczki nawilżane(op.63 szt.)

7. Cien Płatki kosmetyczne(małe)-op.120 szt.

8. Velvet płatki kosmetyczne(duże)-op.40 szt.

Komentarze