Projekt Denko-Czerwiec 2019



1. Isana patyczki kosmetyczne-op.160 szt.
Zwykle używałam patyczków innej firmy.
Ostatnio sięgnęłam jednak po Isanę.
Produkt jest bardzo solidnie wykonany.
Tani.
Wielofunkcyjny:
Służy mi między innymi do:
Czyszczenia uszu
Poprawiania makijażu.
Zabawy z kotem-oczywiście kontrolowanej :)

Cena ok. 3 zł

2. Prokudent antybakteryjny spray do ust-15 ml
Kupiłam jako alternatywę produktów aptecznych tego typu.
Spray dobrze odświeża.
Ma delikatny smak i zapach.
Ma spore opakowanie więc wystarcza na długo.
Jest jednym z najtańszych odświeżaczy, jakie spotkałam.
Niska cena, nie oznacza niskiej jakości, wręcz przeciwnie.

Polecam!
Cena ok.5 

3. Wellness & Beauty Masło do ciała masło shea i olej migdałowy-200 ml
To masło ma cudowny, słodki, otulający zapach.
Bardzo dobrze nawilża.
Nie podrażnia i nie zapycha skóry.
Jest tanie.
Chętnie kupię ten produkt ponownie.
Cena ok. 12 zł

4. Pharnaceris H Sensitonin micelarny szampon kojąco- nawilżający do skóry wrażliwej-250 ml
Szampon bardzo ładnie pachnie(zapach morski, lekko męski)
Na tym jednak koniec jego zalet!
Mam grube, przetłuszczające się włosy.
Żeby umyć je tym produktem, musiałam używać go dosyć sporo.
A i tak na drugi dzień po umyciu moje włosy były "klapnięte" i wyglądały na niedomyte.
Więcej zapewne go nie kupię!
Cena ok.27 zł


5. Listerine Zero Mild Mint płyn do płukania ust-1l
6.  Neutrogena Formuła norweska, Spray do stóp-150 ml
Kliknij, aby przeczytać opis produktów

7. Gillette Satin care with touch of Olay Vanilla Dream żel do golenia dla kobiet-200 ml
Kliknij, aby przeczytać opis produktu

8. Isana płatki kosmetyczne duże-op.40 szt.
Kliknij, aby przeczytać opis produktu




9. Gorvita żel aloesowy-150 ml
Kliknij, aby przeczytać opis produktu

10. Schwarzkopf BC Colour Freeze odżywka dwufazowa chroniąca kolor-200 ml
Kliknij, aby przeczytać opis produktu

11. Wilkinson Sword Quattro for Women  Sensitive maszynki do golenia- op.3 szt.
Kliknij, aby przeczytać opis produktu

12. Uriage Woda termalna-150 ml
Kliknij, aby przeczytać opis produktu

13. Blend-a-med. 3d white luxe Healty Shine pasta do zębów-75 ml
Kliknij, aby przeczytać opis produku

14. Nivea Baby Soft&Cream chusteczki nawilżane- op. 63 szt.
Kliknij, aby przeczytać opis produktu


Komentarze