Perfumy na wiosnę 2018

Długo się nie odzywałam, gdyż przez ostatnie 2 tygodnie leżałam chora w łóżku :(.
Na szczęście jest już lepiej i wracam powoli do codziennych aktywności(w tym pisania bloga).

Dziś chciałabym przedstawić Wam moje propozycje zapachów, które warto przetestować w sezonie wiosennym.


Coach Coach EDT





Nuty zapachowe:


Nuta głowy: Gruszka, olejek z mandarynki, różowy grejpfrut, liczi

Nuta serca:
Biała róża Alba, olejek z bułgarskiej róży, ekstrakt z mahonii, ekstrakt jaśminu Sambac

Nuta bazy:
Białe drzewo cedrowe, piżmo, drzewo sandałowe, mech dębowy

Cena: 30 ml-149 zł, 50 ml- 279 zł

Moja opinia

Pierwszy raz mam do czynienia z zapachem firmy Coach.
Powiem szczerze, byłam nastawiona dość sceptycznie...
Jednak jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. 
Pomimo, że jest to jedynie wersja EDT, woda jest bardzo trwała.
Mocno wyczuwam aromat róży. Dla mnie z dodatkiem "jabłuszka" DKNY.
Fankom kwiatowych aromatów na 100 % się spodoba.
Plusem jest też niewygórowana cena.

Hermès Eau des Merveilles EDT





















Nuty zapachowe:

Nuta głowy: fiołek, cedr

Nuta serca:
 fiołek, pieprz, bursztyn

Nuta bazy: 
jodła, wetiweria, cedr

Cena: 50 ml- 399 zł, 100 ml-569 zł

Moja opinia

Gdy przeczytałam o tym zapachu kilka lat temu, strasznie chciałam go mieć.
I przyznam się na początku byłam bardzo nim zawiedziona. Nie jest to bowiem miły słodziaczek.
Czuć wyraźnie pieprz, nutę morskiej soli i....drewna.
Sporo czasu buteleczka przeleżała u mnie w szafce.
Teraz chyba do nich dojrzałam i nauczyłam się je nosić.
Obecnie nie wyobrażam sobie bez nich wiosny.
Zapach jest bardzo trwały.
Z całego serca polecam :)

Chanel Gabrielle





















Nuty zapachowe:

Nuta głowy: grejpfrut, czarna porzeczka, mandarynka

Nuta serca:
 tuberoza, jaśmin, ylang-ylang, kwiat pomarańczy

Nuta bazy: 
drzewo sandałowe, piżmo

Cena: 35 ml-359 zł, 50 ml- 469 zł, 100 ml-659 zł


Moja opinia

Gdy zapach "Gabrielle" pojawił się na rynku, długo zastanawiałam się, czy po niego sięgnąć. Dlaczego?
Powodem były negatywne opinie w sieci: "Wtórny", "Nietrwały", "Niegodny Chanel".
Lubię się jednak przekonać na własnej skórze. 
I dobrze!
Bo to piękna, współczesna interpretacja klasyki Chanel.
Subtelne, cudne, wiosenne kwiaty...
I do tego trwały zapach.
Polecam wypróbować. Warto!

Nobile 1942 Casta Diva









Nuty zapachowe:

Nuta głowy: zielone, jaśmin, ylang-ylang

Nuta serca:
 kwiat Lei, osmantus, jaśmin wielkolistny z Egiptu, kwiat gorzkiej pomarańczy

Nuta bazy: 
mech dębu, nuty bursztynowe, białe piżmo, wanilia

Cena: 75 ml-472.50 zł


Moja opinia

Przecudne, ultra mocne białe kwiaty.
Wystarczy 1 psiknięcie by pachnieć niezwykle intensywnie cały dzień.
Radzę zakupić próbkę(10 zł) i wypróbować zapach, gdyż ilość kwiatowych woni, może powodować migrenę.
Dla mnie jest to jednak kwintesencja wiosny :)

Komentarze