Projekt Denko-Listopad 2021

 

Dziś czas na małe listopadowe "Denko" 😀.
Praktycznie cały ubiegły miesiąc chorowałam, więc nie skończyło mi się wiele kosmetyków...


1. 
Clochee Lekki krem nawilżająco-rewitalizujący-50 ml
Krem dostałam...
Wchłaniał się średnio, oraz średnio nawilżał
Cera mieszana mi się po nim wyświecała.
Zapychały mi się pory na nosie i powstawały nieestetyczne białe wypryski.
Krem dodatkowo jest dosyć drogi
Podsumowując: Sama bym go nie kupiła, gdyż nie jest wart swojej ceny...
Cena:125 zł

2. Cien Płatki kosmetyczne(małe)-op.120 szt.
Kliknij, aby przeczytać opis produktu

3. Colgate Natural Extracts Ultimate Fresh pasta do zębów-75 ml


4. 
Listerine Zero Mild Mint, płyn do płukania jamy ustnej-500 ml
5-6. Nivea Baby Fresh&Pure chusteczki nawilżane(op.63 szt.)-x2 op.

Komentarze