Projekt Denko- Październik 2021

 


Witam w październikowym "Projekcie Denko" 😀


1. Schwarzkopf 
Schauma 7 ziół szampon do włosów przetłuszczających się-400 ml
Szampon 7 ziół znam od lat i czasami do niego wracam.
Nie przetłuszcza włosów.
Dosyć dobrze myje.
Ładnie "zielono" pachnie.
Jest tani i łatwo dostępny.
Ot, szampon dla niewymagających konsumentek.
Cena: ok.8 zł

2. Alterra Pomadka ochronna do ust z rumiankiem-4.8 gr
Produkt jest bardzo tani i łatwo dostępny.
Niestety, jego działanie jest krótkotrwałe(zaledwie parę minut).
Ma smak i zapach wazeliny.
Takie też daje wrażenie na ustach.
Zużyłam z trudem i więcej nie wrócę...
Cena: ok.6 zł

3. Nivea Black& White Invisible Pure antyperspirant w sprayu dla kobiet-150 ml
Wypróbowałam kolejny wariant dezodorantu Nivea.
Zapach Pure jest bardzo delikatny i orzeźwiający.
Przypomina poranne rześkie powietrze :)
Dezodorant dobrze chroni przed przykrym zapachem.
Nie podrażnia, nawet użyty bezpośrednio po goleniu.
Jest tani i łatwo dostępny.
Ma średnią wydajność(ok. 2 miesiące).
Podsumowując- Polecam!
Cena: 150 ml-ok.12 zł., 250 ml-ok.16 zł.

4. Garnier Hyaluronic Aloe, tonik nawilżający do twarzy-200 ml
Tonik kupiłam, ponieważ byłam zachwycona żelem nawilżającym z tej serii.
Na początku nie lubiłam tego produktu-pienił się i mazał...
Później zauważyłam jednak, że dobrze odświeża i nawilża cerę.
Zaakceptowałam go, a nawet polubiłam :)
Jest tani i łatwo dostępny....
Nie podrażnia, nie uczula.
Nie powoduje wysypu wyprysków, a wręcz przeciwnie-koi skórę...
Już kupiłam kolejne opakowanie!
Cena: ok.15 zł

5. The Body Shop Satsuma, żel pod prysznic-250 ml
Żel jest świetny na lato.
Ma mocno owocowy, ożywczy zapach.
Jest bardzo wydajny.
Dobrze myje, nie podrażnia i nie uczula.
Nie jest najtańszy, lecz wart swojej ceny.
Wracam do niego regularnie od lat.
Cena: ok.28


6. 
Listerine Zero Mild Mint, płyn do płukania jamy ustnej-500 ml

7. Nivea Baby Soft&Cream chusteczki nawilżane-op.63 szt.

8. Cien Płatki kosmetyczne(małe)-op.120 szt.



Komentarze