Projekt Denlo- Sierpień 2019


1. Colgate Total Original pasta do zębów-75 ml
Pasta jest bardzo dobra.
Myje zęby
Odświeża oddech
Nie podrażnia dziąseł.
Ma przyjemny smak

Jest łatwo dostępna i tania.
Na pewno kupię ją ponownie.
Polecam
Cena ok. 10 zł

2. Nivea Black&White Invisible Silky Smooth antyperspirant w sprayu dla kobiet-250 ml
Bardzo lubię antyperspiranty Nivea...
Postanowiłam więc wypróbować wersję Silky Smooth.
Jest to jeden z najlepszych dezodorantów jakie miałam...
Dobrze chroni przed poceniem(100% ochrony gwarantuje chyba tylko bloker).
Jest niedrogi i łatwo dostępny.
A co najważniejsze: Nie podrażnia, nawet bezpośrednio po goleniu!
Jedynym(choć małym) minusem jest dla mnie zapach nieco zbyt słodki i duszący. Nie jest on jednak bardzo trwały.

Na pewno będę wracać do tego produktu.
Cena 150 ml-ok.10 zł, 250 ml-ok. 14 zł


3. Dermedic Hydrain 3 Hialuro żel- krem ultranawilżający- 50 gr
Używałam tego krem kilka lat temu, kiedy byłam bezpośrednio po kuracji przeciwtrądzikowej.
Wówczas byłam nim zachwycona.
Teraz postanowiłam do niego wrócić.
Krem ma nadal bardzo ładny zapach i "smerfowy" kolor.
Obecnie moja cera jest nieco bardziej tłusta, niż po leczeniu antybiotykami, więc kosmetyk nie wchłaniał się już tak dobrze, jak kiedyś.
Przetłuszczał cerę.
Jest dosyć tani.
Średnio wydajny
Dostępny w większości aptek.
Nie wiem, czy jeszcze go powtórzę.
Cena:ok.19 zł

4. Yves Rocher Tropicale Tentation EDP-0,7 ml(Próbka)
Dostałam próbkę tego zapachu jako reklamę od YR.
Pierwsze wrażenie przyjemne.
Owocowy, lekko słodki zapach.
Pomyślałam "Ale to już przecież było"
Ano było, i nazywało się Escada Sunset Heat(zapach z 2007 roku)
Tyle że Escada wydała produkt bardzo trwały, a wyrób YR dosłownie po kilkunastu minutach ulotnił się ze skóry(a warto wspomnieć, że moja skóra "podbija" zapachy).
Kosmetyk zdecydowanie zbyt drogi, jak na swoją jakość.
Cena: 100 ml: 249 zł

5. Isana płatki kosmetyczne(małe)-140 szt. 
Kliknij, aby przeczytać opis produktu

6. Garnier Goodbye Demage serum do końcówek-50 ml
Kliknij, aby przeczytać opis produktu

7. Yves Rocher Energetyzujący żel pod pysznić Mango&Kolendra-400 ml
Kliknij, aby przeczytać opis produktu




8-10. Nivea Baby Fresh&Pure chusteczki nawilżane(63 szt.) – x3
11. Garnierier płyn micelarny(różowy)-400 ml
12.  Listerine Zero Mild Mint płyn do płukania ust-1l



Komentarze