Projekt Denko- Kwiecień 2019




1. Biovax Bambus & Olej z Avocado intensywnie regenerujący szampon do włosów-200 ml
Szampon bardzo ładnie pachnie.
Jest delikatny.
Włosy po jego zastosowaniu są miękkie.
Niestety, szybko się przetłuszczają.

Produkt jest też dosyć niewydajny.
Cena: 200 ml ok.15 zł, 400 ml ok.22 zł,


2. Schwarzkopf BC Colour Freeze szampon chroniący kolor-1 l
Szampon jest dobry.
Delikatnie myje.
Nie niszczy farbowanych włosów.
Jednak gdy tylko pojawiają mi się odrosty, zaczyna bardzo przetłuszczać skórę głowy.
Mogę go używać tylko gdy myję włosy codziennie.
Nie wiem, czy kupię go ponownie.
Cena: 250 ml-ok.50 zł, 1000 ml-ok.93 zł

3. Fruity Shower Orange& Satsuma żel pod prysznic-250 ml
Żel oznaczony znakiem "Wyjątkowy produkt" Rossmann.
Niestety, nie ma w sobie nic wyjątkowego.
Moja skóra po jego użyciu była sucha i ściągnięta.
Zapach był niby świeży, a jednocześnie strasznie sztuczny.
Zużycie go zajęło mi parę miesięcy, gdyż musiałam używać go na przemian z innymi żelami, ponieważ ten produkt bardzo przesusza skórę.
Ogólnie: nie polecam...
Cena: ok.9 zł


4. Sephora Fluid aktywujący nawilżenie-50 ml
Tego kremu używam z przerwami od wielu lat.
Ładnie się wchłania.
Nadaje się pod makijaż.
Nie podrażnia i nie zapycha mojej wrażliwej skóry..
Ma przyjemny zapach.
Polecam!
Zapewne kupię go jeszcze nie raz!

Cena: 65 zł

5. Lancome Visionnaire  Balsam pod oczy-15 ml
Krem dostałam od mamy, gdyż był dla niej zbyt suchy.
Dla mnie z kolei wydawał się zbyt bogaty.
Źle się wchłaniał
Wchodził w zmarszczki.
Produkt był bardzo wydajny.
Sama zapewne go nie kupię.

Poza cechami wymienionymi powyżej, jest też bardzo drogi.
Cena: 249 zł

6. Armani SI Fiori EDP-2 ml(próbka)
Uwielbiam linię Si, ale najnowszy wypust Armani mnie rozczarował... I to bardzo...
Słabiutka nutka SI przykryta toną Neroli...
Zapach bardzo trwały i jeszcze bardziej duszący.
Mnie przyprawił o mdłości!
Piękna buteleczka skrywająca okropne wnętrze...
Zapewne Fiori nie dołączy do swych starszych sióstr, będących w mojej kolekcji.

Cena: 30 ml-289 zł, 50 ml-409 zł, 100 ml-559

7. Hermes Eau des Merveilles EDT-2 ml(próbka)



8. Listerine Zero Mild Mint płyn do płukania ust-1l
9. Colgate Natural Extracts Ultimate Fresh pasta do zębów-75 ml


10.  Nivea Baby Fresh&Pure chusteczki nawilżane(op. 63 szt.)

11. Isana płatki kosmetyczne duże(op.40 szt.)

12. Facelle Intim Aloe płyn do higieny intymnej-300 ml

Komentarze