Projekt Denko- Marzec 2019


1. Nivea Dry Fresh Antybakteryjny antyperspirant w sprayu- 150 ml
Wcześniej miałam wersję Dry Comfort, Którą byłam zachwycona.
Postanowiłam więc wypróbować wariant "Fresh".
Oba produkty mają podobne działanie-Dosyć dobrze chronią.
Niestety "świeżość" w nazwie, to gruba przesada.

Zapach tego dezodorantu był dla mnie duszący, i kojarzący się z ... "nieświeżością". 
Ot coś jak tani kwiatowy proszek do prania.
Więcej raczej nie kupię tej wersji.
Cena: ok.10 zł

2. Bielenda Botanic Spa Rituals Krem przeciwzmarszczowy „Opuncja figowa i aloes”-50 ml
Dostałam ten krem od mamy, której nie pasował.
Mnie też nie odpowiadał.
Nie zauważyłam żadnego działania tego kosmetyku!
Skóra mi się przetłuszczała po nim.
Krem sam w sobie ma dla mnie drażniący zapach.
Po jego użyciu moja twarz wręcz śmierdziała...łojem(przetłuszczanie skóry).
Miałam też więcej wyprysków niż zazwyczaj.
Nigdy więcej nie sięgnę po ten krem.

Na plus mogę zaliczyć jedynie estetyczne opakowanie. Jednak to moim zdaniem jest najmniej istotne.
Cena ok.28 zł

3. Bandi Pure Care żel micelarny-200 ml

Olejek do demakijażu z tej serii jest bardzo dobry.
Zdecydowałam się zatem na wypróbowanie żelu micelarnego.
Żel jest bardzo delikatny.
Fajnie nawilża skórę...
Ale na tym koniec zalet...
Mam skórę tłustą. Dodatkowo często używam olejku do demakijażu.
Miałam poważne wątpliwości, co do skuteczności żelu oczyszczającego. Moja cera sprawiała wrażenie niedomytej.
Musiałam użyć sporej ilości tego kosmetyku, aby uzyskać choć złudzenie jakiegokolwiek efektu.
Produkt maże się po skórze.
Jest niewydajny.
Więcej raczej po niego nie sięgnę.
Cena ok.26 zł

4. Giorgio Armani SI żel pod prysznic-75 ml(miniaturka)
Otrzymałam miniaturkę tego produktu w perfumerii, jako gratis do zakupów.
Żel dobrze myje, nie podrażnia skóry.
Produkt przyjemnie pachnie w trakcie kąpieli, jednak zapach nie utrzymuje się na ciele.
Żel jest bardzo przyjemny w użytkowaniu.
W pełnej pojemności jest jednak drogi, więc zapewne bym go nie kupiła.
Cena pełnowartościowego produktu(200 ml): ok.145 zł


5. Fresh Breath odświeżacz do ust(miętowy)-10 gr
Kliknij, aby przeczytać opis produktu

6. Nivea Baby Fresh&Pure chusteczki nawilżane(op. 63 szt.)
Kliknij, aby przeczytać opis produktu

7. Vis Plantis Helix Vital Care, nawilżający balsam do ciała z filtratem ze śluzu ślimaka-500 ml
Kliknij, aby przeczytać opis produktu

8. Wilkinson Sword Quattro for Women  Sensitive maszynki do golenia(op. 3 szt.)
Kliknij, aby przeczytać opis produktu




9.Sephora Gąbka Konjac
Kliknij, aby przeczytać opis produktu

10. Blend-a-med. 3d white luxe Healty Shine pasta do zębów-75 ml
Kliknij, aby przeczytać opis produktu


Komentarze