Propozycje zapachów na zimę 2018

Do naszych drzwi właśnie puka "Pani Zima".
Otulamy się kocykami, grzejemy dłonie, trzymając w nich kubki z gorącą herbatą.
Zobaczcie, jakie zapachy będą otulać mnie w tym czasie.

Dolce&Gabbana The Only One


Nuty zapachowe:
Nuta głowy: bergamotka, fiołek, pomarańcza
Nuta serca: irys, kawa, gruszka, róża, kwiat pomarańczy
Nuta bazy: paczula, wanilia,karmel
Cena: 30ml- 279 zł, 50 ml- 389 zł, 100 ml-549 zł


Moja opinia: 
Najmłodsze dziecko w linii "The One", marki Dolce&Gabbana…
"Klasyk" kojarzy mi się z gumą "Donald".
W tej wersji miała dominować kawa...
Cóż, ja osobiście, kawy absolutnie nie wyczuwam.
Czuję słodkie waniliowo-czekoladowe karmelki.
Zapach jest również mocno pudrowy.
Nie jest "babciny", to elegancki, pięknie układający się na skórze puder.
Uwielbiam zapachy typu  gourmand,, więc "The only one", zdecydowanie trafia w mój gust.
Trwałość bardzo dobra.


Giorgio Armani Si EDP


Nuty zapachowe:
Nuta głowy: liść czarnej porzeczki
Nuta serca: frezja, róża majowa
Nuta bazy: wanilia, paczula, ambroksan, nuty drzewne
Cena: 30ml- 285 zł, 50 ml- 419 zł, 100 ml-565 zł

Moja opinia: 
Ten zapach zaczyna być klasykiem.
Niemal każda kobieta go zna.
Przyznaję, pomimo dużej popularności, jest to jeden z moich ulubionych zapachów.
Pierwowzór, czyli wersja EDP, jest jedną z najsilniejszych i najtrwalszych.
Dlatego też uważam, że jest idealna na zimę.
Wyczuwam w tym zapachu cierpką porzeczkę.
Następnie dochodzi słodycz kwiatów i wanilii.
Zapach idealny do ciepłego sweterka, jak i do eleganckiej, wieczorowej kreacji.
Ja mówię "Tak"
Trwałość super!


Komentarze