Projekt Denko- Styczeń 2019


1. Dove Cashmere Smooth żel pod prysznic-500 ml
Ten żel trafił do mnie w spadku po mamie. Zapach ją dusił
Faktycznie produkt pachnie okropnie-Niczym szare mydło.
Mnie drażnił na tyle, że musiałam używać go na przemian z innymi żelami.
Produkt jest gęsty i rozmazuje się po skórze.
Jedyną zaletą jest wydajność. Choć ja marzyłam wręcz by się skończył.
Zapewne nie kupię go ponownie.

Cena: ok.13 zł

2. Invisibobble Clear- gumki do włosów-(op.3 szt.)
Kliknij aby przeczytać opis produktu

3. Nivea Baby Fresh&Pure chusteczki nawilżane(63 szt.)  
4. Garnierier płyn micelarny(różowy)-400 ml
5. Neutrogena Formuła norweska, Spray do stóp-150 ml
Kliknij aby przeczytać opisy produktów


6. Isana płatki kosmetyczne duże-op.40 szt.
7.  Avene Cleance Hydra żel antybakteryjny do mycia twarzy-200 ml
Kliknij aby przeczytać opisy produktów

8. Facelle Intim Aloe płyn do higieny intymnej-300 ml
Kliknij aby przeczytać opis produktu

9. Wilkinson Sword Quattro for Women  Sensitive maszynki do golenia(op. 3 szt.)
Kliknij aby przeczytać opis produktu

10. Elmex Sensitive Whitening Proffesional, pasta do zębów-75 ml
Kliknij aby przeczytać opis produktu

Komentarze