Projekt Denko-Październik 2018



1. Avene Cleanance Hydra Krem do twarzy-40 ml
Krem poleciła mi dermatolog, gdy miałam problemy z trądzikiem. Moja skóra była szara, zmęczona, źle nawilżona. 
Po tym kremie stała się zdrowa i pełna blasku.
Jedyną wadą jest to, że Avene nie nadaje się pod makijaż, bo podkład się na nim roluje.
Cena: ok.40 zł

2.  Origins krem nawilżający z białą herbatą-15 ml(miniaturka) 
Dostałam miniaturkę tego kremu(15 ml) w Sephorze.
Krem ma dobry skład.
Ładnie pachniał, ale...
Niestety, na tym koniec zalet.
Po kilku dniach użytkowania zaczął mnie zapychać.
A to, jak dla mnie, go dyskwalifikuje.
Cena pełnowymiarowego produktu(50 ml):209 zł 

3.Elmex Sensitive Whitening Proffesional, pasta do zębów-75 ml
Pastę dostałam od mamy, której produkt podrażniał odsłonięte szyjki zębowe(!)
Ja nie mam wrażliwych zębów, ani dziąseł, więc nie odczułam działania tej pasty. Produkt ma kremową(nie żelową) konsystencję, przez co się "maże".
Dodatkowym minusem jest dosyć twardy plastik tubki, utrudniający zużycie pasty do końca.
Podsumowując: Sama bym jej nie kupiła!

Cena: ok.18 zł


4. CK Women żel pod prysznic 30 ml(miniaturka)
Żel(30 ml) otrzymałam jako dodatek do zakupów.
Piękny zapach nowych perfum marki Calvin Klein.
Zapach nawet dość długo utrzymuje się na skórze po kąpieli.
Ale poza tym to zwykły żel.
Nie kupiłabym go w regularnej cenie.
Cena pełnowymiarowego produktu(200 ml):169 zł 

5. Dior Joy of Dior-5 ml(minaturka)
6. Lancome Tresor La Nuit EDP-5 ml(miniaturka)
7. Calvin Klein Women-1 ml(próbka)




8.  Fresh Breath odświeżacz do ust(miętowy)-10 gr



9.  Listerine Zero Mild Mind płyn do płukania ust -1l
10.  Nivea Baby Fresh&Pure chusteczki nawilżane(63 szt.)



11.  Pantene Pro-V Aqua light-szampon do włosów-400 ml 
12.  Isana płatki kosmetyczne duże-op.40 szt.


13.  Facelle Intim Aloe płyn do higieny intymnej-300 ml





Komentarze