Projekt Denko- Wrzesień 2018 cz.2

Kliknij aby przeczytać:
Projekt Denko Wrzesień 2018 cz.1



1(14)  Rexaline Serum korygujące do skóry wrażliwej-10 ml(miniaturka)

Miałam miniaturkę tego serum(10 ml)
Nie robiło dla mojej cery NIC co obiecywał producent.
Nie koiło
Nie redukowało ściągnięcia ani podrażnień. 
Na 100 % go nie kupię.

Cena: 30 ml-149 zł

2(15) Sephora Gąbka Konjac do mycia twarzy
Gąbka jest delikatna.
Nie podrażnia skóry.
Dobrze oczyszcza.
Łatwo jest dzięki niej nakładać żele do mycia twarzy.
Jest spora, więc łatwo nią umyć twarz.
Jeszcze wielokrotnie zagości w mojej łazience.
Chętnie wypróbuję inne produkty tego typu.
Cena:30 zł


3(16). L'Orient  hydrolat z kwiatów róży damasceńskiej-150 ml 
Ta woda jest niezastąpiona dla osób o wrażliwej cerze.
Genialnie, delikatnie odświeża i tonizuje.
Pięknie pachnie.
Ułatwia wchłanianie się kremu.
Pomaga też gdy mam zmęczone oczy.
Cena: 90 ml(z atomizerem)-34 zł, 150 ml(bez atomizera)-45 zł

4(17).  Filorga Pianka do demakijażu twarzy i oczu-150 ml 
Pianka dobrze oczyszcza twarz.
Nie ściąga skóry.
Wręcz lekko nawilża cerę.
Pompka pozwala zużyć produkt niemal do ostatniej kropli.
Niestety, produkt jest dosyć drogi.
Jest teź niewydajny.
Cena:89 zł

5(18)   The Body Shop Serum nawilżające do twarzy z wit. C-30 ml
To serum jest ciężkie, jakby silikonowe.
Nie potrzebowałam już po nim kremu.
Twarz nieco lepiła mi się po tym specyfiku.
Kosmetyk jest średnio wydajny i drogi.
Jestem na nie.
Cena: ok.90 zł





6(19) Isana płatki kosmetyczne(małe)-140 szt.

7 i 8(20 i 21) Nivea Baby chusteczki nawilżane-63 szt.
9(22) Neutrogena Formuła norweska spray do stóp-150 ml
Kliknij aby przeczytać opisy produktów

10(23). Veet  Natural Inspirations, Plastry do depilacji twarzy z masłem shea(12 szt.)






11(24)  Gillette Satin Care Vanilla Dream żel do golenia-200 ml

Kliknij po opis produktów

12(25)  Wilkinson Sword Quattro for Women  Raspberry Rain maszynki do golenia(3 szt.)
Kliknij po opis produktu

13(26)  Blend-a-med.- Complete 7 pasta do zębów-150 ml

Kliknij po opis produktu

Komentarze