Projekt Denko-Lipiec 2018 cz.1

Dziś początek sierpnia, czas więc na Projekt Denko.
W zeszłym miesiącu skończyłam wiele kosmetyków, więc post będzie podzielony na 2 części.
Na część drugą zapraszam jutro :)







1.  Coach balsam do ciała-100 ml
Produkt dostałam jako dodatek do zakupów.
Sama bym go nie kupiła.
Mleczko słabo nawilża.
"Klei się" do ciała.
Zapach krótko się utrzymuje.


Nie wart swojej ceny.
Cena: 100 ml ok.40, 150 ml: ok: 70 zł

2.  Garnier Fructis  Goodbye Damage serum na końcówki-50 ml 
Serum dobrze działa. Włosy są gładkie, nie rozdwajają się.
Kosmetyk ładnie pachnie
Jest tani i łatwo dostępny.
Jest również bardzo wydajny-buteleczka starcza na parę miesięcy użytkowania.
Zapewne kupię jeszcze wielokrotnie.
Cena: ok.17 zł


3.   Wilkinson Sword Quatro for woman sensitive maszynki do golenia(op.3 szt.) 
Mam bardzo wrażliwą skórę, łatwo ją podrażnić. Przez wiele lat wypróbowałam mnóstwo maszynek i ta wydaje się być najbardziej odpowiednia dla mojej skóry. Czasami zdarza mi się kupić coś innego, ale zwykle nie jestem zadowolona i zawsze wracam do tej właśnie golarki.
Może istnieje na świecie lepsza maszynka, ale ja jej nie znam.
Cena: ok 20 zł

4.   Sephora Balsam do ust Kiss me Balm „Pink Bubblegum”(miniaturka)-2.2 gr 
Miałam miniaturkę wersji "Pink Bubblegum" .
Kosmetyk dobrze nawilżał usta.
Miał ładny delikatny kolor.
Niestety, szybko znikał z ust i lubił się rozmazywać.
Cena pełnowartościowego produktu:40 zł

5.  Biotherm L’Eau EDT(próbka)-1.2 ml 


6 i 7   Nivea Baby Fresh&Pure chusteczki nawilżane(63 szt.) 

8.  Listerine Zero Mild Mint Płyn do płukania ust-1 l, 

9.  Garnierier płyn micelarny(różowy)-400 ml 

10.  Isana płatki kosmetyczne(małe)-140 szt. 

Kliknij aby przeczytać:

Projek Denko-Lipiec 2018 cz.2


Komentarze