Propozycje perfum na jesień 2017

Jesień za pasem. Wszystkie wybieramy nową garderobę. Swetry, buty, kurtki.... Może czas pomyśleć również o perfumach odpowiednich na tę porę roku?

Oto kilka moich propozycji....

Guerlain Mon Guerlain



 

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: lawenda, bergamotka;
Nuta serca: jaśmin, irys;
Nuta bazy: wanilia, drzewo sandałowe, kumaryna.

Cena: 30 ml-295 zł, 50 ml-415 zł, 100 ml- 589 zł

Moja opinia

Mon jest baaardzo słodki.
Uwielbiam wanilię, więc wpisuje się w moje gusta, ale....
Mamy na rynku mnóstwo takich zapachów.
Guerlain zagrał trochę pod publiczkę i stworzył zapach wpisujący się w obecne trendy.
Dla mnie to młodszy, słabszy brat Addict Diora.
Na mojej skórze zapach długo się utrzymuje i ma dobrą projekcję.

 

Thierry Mugler Alien EDP



Nuty zapachowe:

Nuta głowy: kwiat pomarańczy, jaśmin

Nuta serca: akordy zielone

Baza: ambra, akordy drzewne, wanilia

Cena: 30 ml-285 zł, 60 ml-415 zł

Moja opinia

Zapach dla mnie ciepły, otulający.

Jednak zdecydowany, z charakterem.

Mawiają o nim, że wprowadza dystans. O mnie mawiają, że jestem zdystansowana. Więc uważam, że do siebie pasujemy...

W większej ilości zapach może przydusić, więc radzę stosować go z umiarem.

Polecam wypróbować przed zakupem, bo nie każdej kobiecie będzie odpowiadał

Zapach bardzo trwały

 

Thierry Mugler Angel EDP



Nuty zapachowe: 

Nuta głowy: owoce cytrusowe, melon
Nuta serca: brzoskwinia, śliwka
Baza: drzewo sandałowe, wanilia, paczuli

Cena: 25 ml-279 zł, 50 ml-439 zł

Moja opinia

Angel, to anioł. Słodki, ale nie infantylny, uroczy, ale z pazurem.

Podobnie jak w przypadku Alien, łatwo z nim przesadzić i zrobić z niego tandetne bazarowe perfumy.

Uwielbiam ten zapach w zimne deszczowe dni, które on mi nieco osładza.

Wypróbujcie koniecznie, bo zapach nie jest dla każdego. Niektórzy czują w nim "trupią nutę", czymkolwiek ona jest.

Dior J'adore EDP



Nuty zapachowe: 

Nuta głowy: brzoskwinia, gruszka, melon, bergamotka, magnolia, mandarynka
Nuta serca: orchidea, róża, śliwka, jaśmin, tuberoza, frezja, konwalia, fiołek
Baza: wanilia, piżmo, jeżyny, cedr

Cena: 30 ml-325 zł, 50 ml-449 zł, 100 ml-635 zł

Moja opinia

J'adore-uwielbiam.

Tak, tak, jego nie da się nie kochać.

Otulający, kobiecy, "miękki" i elegancki.

Niesie z sobą same przyjemne dla mnie wspomnienia. Najpierw używałam go w czasie studiów, które uwielbiałam. Zapach uznawany za wieczorowy, ale ja studiowałam właśnie wieczorowo. Po ukończeniu edukacji dezodorantu z tej linii zapachowej używałam nawet na zajęcia rehabilitacyjne, które wtedy "uwielbiałam". 

Pomimo wielu "wariacji na temat", które powstały w ostatnich latach, ja najbardziej lubię klasyczną wersję EDP.

Tradycyjnie polecam wypróbowanie przed kupnem. Aromat słodki, trwały, lecz u części osób może powodować ból głowy. 

Komentarze