Projekt Denko-Listopad 2017



1. Veet Natural Inspirations, Plastry do depilacji twarzy z olejkiem arganowym(12 szt.)

Plastry działają skutecznie ale delikatnie.
Efekt trzyma się ok. 2.5 tygodnia
Wosk nie podrażnia-a mam skórę wrażliwą.
Jedynym minusem jest mała ilość chusteczek z oliwką po depilacji.

Cena: ok. 14 zł

2.   Gillette Satin care with touch of Olay Vanilla Dream żel do golenia dla kobiet-200 ml

Żeli Gillette używam od dawna.
Zwykle używałam właśnie wersji "With" a Touch of Olay". Gdy pojawiła się wersja "Vanilla Dream", bardzo się ucieszyłam. Uwielbiam bowiem zapach wanilii.

+ żel jest delikatny dla skóry
+ nie wysusza
+ nie podrażnia
+ wydajny
+ pięknie pachnie

Zdecydowanie mój ulubiony żel

Cena: ok. 15 zł

3. The Body Shop krem rozświetlający Vitamin C-50 ml/

Ten żel-krem dobrze się wchłaniał
Dość ładnie pachniał.
Niestety, nie nawilżał w stopniu, jakiego oczekiwałam.
Rozświetlenia nie zauważyłam.
Lekko "brudził" skórę na pomarańczowo.
Produkt jest wydajny.

Cena zdecydowanie zbyt wysoka, w stosunku do działania.

Cena: ok. 86 zł

4.  Huda Beauty „Venus”-Matowa pomadka w płynie

Ta pomadka jest okropna.
Miałam ją na ustach 2-3 minuty, a strasznie mi je wysuszyła.
Kolor "Venus" wygląda jak końcowy efekt procesu trawienia ;)
Używałam produktów tego typu marek Sephora oraz Kat Von D i nie wysuszały ust na wiór, tak jak ta pomadka.

Cena tego kosmetyku zdecydowanie zbyt wysoka w stosunku do jakości.

Cena:119 zł

5.  Rexona Stress Control antyperpirant w areozolu-150 ml

Dezodorant "prawie dobrze" chroni przed potem. Jak jest bardzo gorąco, denerwuję się, bądź ćwiczę, to i tak mam plamy potu pod pachami.
Szybko się wchłania, dość przyjemnie pachnie.
Jak wszystkie Rexony, dusi przy aplikacji.
Jest tani i łatwo dostępny.
Dosyć wydajny.

Cena: ok. 9 zł.


/
6.  Schwarzkopf BC Volume Boost szampon dodający objętości-1l

Szampon bardzo dobrze myje włosy
Jest wydajny
Pięknie pachnie
Jest mocno skoncentrowany, więc musiałam go dość mocno rozcieńczać, gdyż lekko podrażniał skórę głowy i powodował swędzenie oraz delikatny łupież.
Jest drogi, ale często można go dostać w promocji.

Cena: ok.86 zł



7 i 8. Nivea Baby Fresh&Pure- Chusteczki nawilżane(63 szt.)

Więcej informacji

9.  Fresh Breath odświeżacz do ust(miętowy)

Oraz

10.  Isana płatki kosmetyczne(małe)-140 szt.

Wiecej informacji

11.  Thierry Mugler  Alien EDP 1.2 ml(próbka)

Opis zapachu.

Komentarze