Zapachy na każdą kieszeń cz. 14

 Kliknij, aby przeczytać również:



Poznajcie moje zdanie na temat zapachów marki Guess z linii Seductive.

Jako że zapach doczekał się wielu flankerów, dziś przedstawiam pierwszą część produktów Seductive.

Zapraszam serdecznie!

 


Guess Seductive

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: Gruszka, Bergamotka i Czarna porzeczka; 
Nuta serca:  Jaśmin, Kwiat afrykańskiej pomarańczy i Korzeń irysa;
Nuta bazy: Wanilia, Drzewo kaszmirowe i Olibanum.
 
Moja opinia:

Zapach dosyć klasyczny, aldehydowy.
Delikatny i elegancki.
Dobry do biura i na egzamin.
Niestety, trwałości nie ma powalającej.
 
Guess Seductive Noir

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: Szałwia, Bergamotka i Piwonia
Nuta serca:  Irys, Jaśmin wielkolistny i Konwalia
Nuta bazy: Wanilia, Haitańska wetyweria i Aksamit.
 
Moja opinia:

Pierwsza myśl po spryskaniu nadgarstka?-Coś to jest?-Tylko co?
Budżetowa wersja Mon Guerlain!
Może troszeczkę brak mu tej elegancji i szykowności, ale to dokładnie to!
Zapach waniliowy, otulający, ciepły.
Zimowo-wieczorowy.
Bardzo trwały!
 
Guess Seductive Red

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: Wiśnia, Migdał i Różowy pieprz
Nuta serca:  Kwiat wiśni, Fiołek i Magnolia
Nuta bazy: Wanilia, Fasolka tonka i Drzewo sandałowe.
 
Moja opinia:

Jak już wspominałam, większość firm ma w ofercie zapach typu „Cherry”.
Ma i Guess!
Ich interpretacja jest z początku nieco syntetyczna, wręcz chemiczna.
Później zapach się uspokaja i zostaje miły wiśniowy kompocik.
Trwałość bardzo dobra!
 


Komentarze