Projekt Denko- Luty 2024

 


Witajcie kochani,
Tradycji musi stać się zadość- pierwszy post miesiąca to "Denko" 😀 
Zobaczcie jakie kosmetyki skończyłam w lutym...
Zapraszam serdecznie na mój post...



1. Le Petit Marseillais Kwiat Tiare, żel pod prysznic-400 ml
Żel ma bardzo modny ostatnio zapach olejkowy + białych kwiatów.
Zapach przyjemny, choć dosyć duszący.
Z tego powodu nie mogłabym używać go gdy jest gorąco.
Co do samego produktu to jest ok!
Wydajny, w miarę tani i łatwo dostępny...
Dobrze mył i nie podrażnił mi skóry.
Jednak mojej mamie, która ma suchą i wrażliwą skórę dodatkowo ją wysuszył, tak więc dla osób bardzo wrażliwych, nie polecam.
Podsumowując: Żel fajny, lecz nie wiem, czy kupię ponownie...
Cena: ok 13 zł

2. Gillette Satin Care Lavender Touch  żel do golenia dla kobiet-200 ml
Zamawiałam inną wersję, w paczce ze sklepu otrzymałam tą.
Nie przepadam za zapachem lawendy, więc zachwycona nie byłam.
Jednak aromat, mimo że dosyć koloński okazał się znośny.
Sam produkt porównywalny z innymi tego typu.
Dawał dobry poślizg dla maszynki.
Nawilżał lekko skórę.
Nie podrażniał.
Jest też bardzo wydajny(starcza na parę miesięcy)
Niestety, obecnie nie jest zbyt tani.
Nie wiem, czy ponownie go kupię.
Cena: ok. 19 zł

3. Loreal Elseve Magiczna Moc Olejków Eliksir odżywczy 6 Olejków Kwiatowych 100ml
Olejek jest dobry.
Robi co ma robić-czyli lekko wygładza końcówki włosów.
Ma bardzo delikatny, typowo kosmetyczny zapach.
Jest bardzo wydajny.
Jest to jednak kosmetyk porównywalny z innymi produktami tego typu.
Raczej bez efektu Wow.
Nie wiem, czy kupię ponownie...
Cena: ok. 35 zł

4. BasicLab Nawilżający żel oczyszczający do skóry suchej i wrażliwej-100 ml
Żel dobrze myje
Nie podrażnia skóry.
Jest nieco delikatniejszy niż wersja do cery naczynkowej.
Wydajny-100 ml wystarczyło na ok. 2 miesiące użytkowania.
Produkt z pozoru bezzapachowy, jednak ja wyczuwam lekką chemiczno-apteczną nutkę.
Sądzę, że będę do niego wracać i kupować naprzemiennie z wariantem do cery naczynkowej.
Cena: 100 ml-ok.25 zł, 300 ml-ok.55 zł


5. 
Proskin Laboratory mydło w piance Flower/Aloe-640 ml(Zapas)

6. Listerine Advanced White Mild Mint, płyn do płukania jamy ustnej-500 ml

7. Facelle Intim Aloe płyn do higieny intymnej-300 ml


8-9. Nivea Baby Soft&Cream chusteczki nawilżane(op.63 szt.)-x2

10. Be Beauty Soft Touch, płatki kosmetyczne(małe)-op.120 szt.
        (nowe opakowanie)

Komentarze