Zapachy na każdą kieszeń cz.2

 Kliknij, aby przeczytać również:
Zapachy na każdą kieszeń cz.1


Dziś pragnę zaprezentować Wam zapachy piękne, choć dość ciężko dostępne…
Zapraszam do zapoznania się z moim postem 😀


Zara Ruby Syrup

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: Grejpfrut;
Nuta serca:  Orchidea
Nuta bazy: Miód.
 
Moja opinia:
Zapach mocny, słodki.
Zdecydowanie na zimniejsze pory roku.
Wyraźnie czuć miód  i kwiaty.
Trwałość b. dobra
 
Zara Yellow Velvet
Nuty zapachowe:
Nuta głowy: Brzoskwinia;
Nuta serca:  Orchidea;
Nuta bazy: Wanilia.
 
Moja opinia:
Wyraźnie czuć w nim świeżość owoców.
Aromat wyjątkowo delikatny, niczym mgiełka.
Bardzo poprawiający humor.
Będzie idealny na wiosnę/lato.
Trwałość średnia
 
 
Zara Tropical Boost
Nuty zapachowe:
Nuta głowy: Ananas, Różowy grejpfrut i Mandarynka
Nuta serca:  Jaśmin, Róża i Mleko migdałowe
Nuta bazy: Brązowy cukier i Nuty drzewne.
 
Moja opinia:
Zapach niezwykle delikatny i bliskoskórny.
Lekko owocowy, ciut mydlany.
Niczym luksusowy żel pod prysznic.
Bardzo trwały.
Idealny na upały, bądź przy wysiłku fizycznym.
 
 
 
Zara Hipster Oud
Nuty zapachowe
Nuta głowy:  kwiat pomarańczy, czarna porzeczka, 
Nuta serca:  konwalia, czerwone róże, różowy pieprz,
Nuta bazy: szafran, bursztyn, piżmo, oud
 
Moja opinia:
Zapach wybitnie mocny.
Słodki i nawet momentami przyduszający.
Mocno czuć piżmo i ambrę.
Mam wrażenie, że dodano powyższych do Angel Muglera i wyszedł Hipster
Kliknij, aby przeczytać opis zapachu
Propozycja zdecydowanie na zimę.
Trwałość bardzo dobra!
 

Komentarze