Zapachy z mojej szafy cz.9

  Kliknij, aby przeczytać również:


W IX-tej części mojego cyklu zapachowego pragnę przedstawić wam mgiełki Biotherm



Biotherm L’Eau Energie

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: cytryna, pomarańcza, mandarynka

Nuta serca: jaśmin, morela

Nuta bazy: piżmo, cedr

Moja opinia:

Na początku czuć mocno citrusy.
Po chwili zapach staje się trochę słodszy(morela)
Bardzo delikatny i bliskoskórny.
Idealny na upalne lato!
Trwałość średnia.

 

Biotherm Eau de Paradis

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: borówka, cytryna Amalfi, czarna porzeczka, granatowiec właściwy, malina, słodkie czerwone jagody 

Nuta serca:  frezja, róża

Nuta bazy: cedr Virginia, drzewo sandałowe, piżmo  

Moja opinia:

Śliczny, delikatny zapach.
Wyraźnie czuć w nim czerwone owoce.
W upalne dni, może stać się nieco przyduszający.
Trwałość średnia.

 

Biotherm Eau Fraiche

Nuty zapachowe: Gruszka, jaśmin, kolendra.

Moja opinia:

Mój ulubieniec z całej serii.
Słodki, a jednocześnie świeży.
Kojarzy się z letnim rześkim porankiem.
Kobiecy i romantyczny.
Dosyć intensywny.
Trwałość średnia.

 


Komentarze