Zapachy na każdą kieszeń cz. 13

 Kliknij, aby przeczytać również:



W tej części zapoznam Was z serią Zary, poświęconą interpretacją waniliowym.
Jak wiecie, zapewne, uwielbiam ten składnik w perfumach.
Jak wypadają „czarne wanilie” Zary?
 
Uprzedzam, że dosyć trudno było mi znaleźć piramidy zapachowe tych aromatów



Zara Hypnotic Vanilla
Nuty zapachowe:
kwiat moreli, jaśmin, wanilia bourbon, mech i karmelizowane mleko

Moja opinia
Bardzo udany klon Hypnotic Poison od marki Dior.
Czuć bardzo elegancką wanilię.
Zapach mocny i silnie projektujący
Trwałość b. dobra!
 
Zara Starlight Vanilla
Nuty zapachowe:
 lawenda, mleko migdałowe, mus waniliowy i bursztyn.
.
Moja opinia
Zapach unisex, wręcz dosyć mocno męski.
Silnie wyczuwalna lawenda.
Wanilia raczej w niewielkich dawkach.
Jest to też zapach mocno wytrawny.
Trwałość świetna!
 
 
Zara Supreme Vanilla
Nuty zapachowe:
bób tonka, drzewo cedrowe, wanilia z Madagaskaru i różowy cukier, atrament

Moja opinia
Niektórzy czują w tym zapachu… buraki
Ja czuję słodką, cukrową, puchatą wanilię.
Perfumy poprawiające nastrój.
Taki słodki i otulający!
Jeden z moich faworytów
Trwałość świetna!
 
Zara  Vanilla Vibration
Nuty zapachowe:
kardamon, fiołek, kwiat irysa, kwiat pomarańczy i wanilia.

Moja opinia
Zapach nieco podobny do TF Noir Pour Femme
(Podobnie jak Just Jack Lady Noir-Patrz cz.10)
Niestety, dosyć mocno syntetyczny.
Słodszy i bardziej płaski od pierwowzoru.
Nieco „taki sobie”
Trwałość b. dobra!
 

Komentarze