Zapachy na każdą kieszeń cz.11

 Kliknij, aby przeczytać również:



W dzisiejszej części pozostajemy w temacie inspiracji zapachowych

Zapraszam serdecznie.😀



Dahaab Saafi Bait Al Bakhoor 
 
Nuty zapachowe:
Nuta głowy: Róża i Wanilia
Nuta serca:  Białe piżmo i Cedr
Nuta bazy: Cytryna i Nuty wodne.
 
Moja opinia:
Odpowiednik Mancera Roses Vanille,
Słodka, pączkowa róża
Podobna inspiracja do Zara Rose Gourmaud(Część 9).
Jednak ten zapach nie posiada nuty ambrowej, przez co jest słodszy.
Uroczy i elegancki.
Trwałość bardzo dobra
 
 
Armaf Club de Nuit Women

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: pomarańcza, brzoskwinia, cytryna, kardamon
Nuta serca:  róża, liczi, geranium, jaśmin
Nuta bazy: wetiweria, wanilia, paczuli, piżmo
 
Moja opinia:
Inspiracja moim ukochanym zapachem z czasów studenckich.
Bardzo dobrze zrobiona budżetowa „wersja” Chanel Coco Mademoiselle EDP.
Może nieco świeższa, bardziej owocowa.
Ze zmniejszoną ilością paczuli.
Powiedziałabym, że te perfumy są bardziej „noszalne”.
Brak im jednak szlachetności Chanel.
Odpowiednie na każdą porę roku.
Trwałość bardzo dobra.
 
Zara Royal Fresia

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: Jaśmin wielkolistny i Orchidea
Nuta serca:  Różowy pieprz i Irys;
Nuta bazy: Cedr
 
Moja opinia:
Ten zapach to jak dla mnie, wycofany już niestety, Mugler Innocent.
Choć nuty na to nie wskazują, dla mojego nosa, to bliźniacy zapachowi.
Na mojej skórze aromat jest mocny, słodki i drzewny.
Trwałość bardzo dobra!
 
 
Elizabeth Taylor White Diamonds en Rouge

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: Malina i Różowy pieprz
Nuta serca:  Róża, Kwiat pomarańczy i Jaśmin
Nuta bazy: Paczula, Wanilia, Bursztyn i Wetyweria
 
Moja opinia:
Pierwsze pociągnięcie nosem-Givenchy Hot Couture
Lecz bez denerwującej „lekowej nuty”, którą wyczuwam w Givenchy.
Ten zapach to raczej „szlachetny” sok malinowy.
Po jakimś czasie zaczyna być czuć, że nie jest to produkt wysokopółkowy.
Trwałość bardzo dobra!
 

Komentarze