Projekt Denko- Czerwiec 2023

 


Witajcie, Moi Drodzy 😀
Pierwszy post w miesiącu to, jak zawsze, "Denko".
Zapraszam serdecznie i życzę miłej lektury 😉


1.
Miya Cosmetics serum z prebiotykami do cery problematycznej-30 ml
Mam cerę naczynkową ze skłonnością do wyprysków.
Serum miało ją wyciszać, lecz na początku stosowania, wręcz ją podrażniało.
Dlatego też mogę stosować je nie częściej niż 1-2 razy w tygodniu.
Stosuję również inne preparaty, więc ciężko ocenić mi na ile działa ten konkretny.
Skóra po nim jest nieco zaczerwieniona.
Produkt ma jak dla mnie mocny perfumowy zapach, moim zdaniem zbędny w tego typu kosmetyku.
Cena: ok. 50 zł

2. OnlyBio Hair in Balance. Olejek zabezpieczający końcówki włosów-80 ml
Olejek oceniam jako bardzo dobry kosmetyk :)
Dobrze chroni końcówki(moje włosy były minimalnie podniszczone na końcach)- nawet moja fryzjerka zapytała czego używam...
Pięknie pachnie egzotycznymi owocami.
Jest baardzo wydajny i łatwo dostępny.
Zapewne kupię ponownie.
Z całego serca polecam :)
Cena: ok. 23 zł.

3. Farmona Nivelazione „Świeżość i Ochrona” dezodorant do stóp-180 ml
 
4. Listerine Cool Mint, Łagodny smak, płyn do płukania jamy ustnej-500 ml



5. LaCura Extra Soft, Płatki kosmetyczne-120 szt.

6. AA Pink Aloes Intensywnie nawilżający żel-krem na dzień-50 ml

7. Garnier Czysta skóra matujący tonik-zwężający pory-200 ml


8-10. Nivea Baby Soft&Cream chusteczki nawilżane(op.63 szt.)-x3



Komentarze