Zapachy na każdą kieszeń cz.4

 Kliknij, aby przeczytać również:

Zapachy na każdą kieszeń cz.1
Zapachy na każdą kieszeń cz.2
Zapachy na każdą kieszeń cz.3



W czwartym odcinku cyklu zapachowego pokazuję zapachy świeże, odpowiednie na wiosnę/lato.
Zapraszam do zapoznania się z moim postem :)




Zara Applejuice
Nuty zapachowe:
Nuta głowy: Jabłko, Grejpfrut i Pomarańcza
Nuta serca:  Róża, Piwonia, Fiołek i Jaśmin
Nuta bazy: Piżmo, Drzewo sandałowe i Cedr.

Moja opinia:
Zapach niezwykle delikatny…
Niczym jabłkowa mgiełka…
Minimalnie podobny do Chanel Chance Eau Tendre
Nie męczy…
Trwałość b, dobra

Zara Orange Honey
Nuty zapachowe:
Nuta głowy: Neroli
Nuta serca: Kwiat pomarańczy; 
Nuta bazy: Orchidea.
 
Moja opinia: 
Trochę obawiałam się tego zapachu.
Jeśli czytacie moje posty, znacie powód 😊
Nie lubię neroli!
Ten zapach jest jednak idealny na lato…
Delikatny i odświeżający!
Bardzo podobny do Biotherm Eau d'Energie 
Trwałość b. dobra!

Zara Hibiskus
Nuty zapachowe:
Nuta głowy: Tangeryna i Gorzka pomarańcza;
Nuta serca:  Mango, Marakuja i Piwonia
Nuta bazy: Bursztyn, Wanilia i Orchidea.
 
Moja opinia:
Otwarcie mocno owocowe.
Później dochodzą do głosu świeże kwiaty.
Całość bardzo przyjemna-wiosenno/letnia.
Trwałość b. dobra!

Zara Ultra Juicy
Nuty zapachowe:
Nuta głowy: Gruszka i Bergamotka;
Nuta serca:  Gardenia, Frezja, Jaśmin, Wiciokrzew i Brzoskwinia;
Nuta bazy: Białe piżmo, Białe drzewa i Drzewo bursztynowe.
 
Moja opinia:
Owocowy koktajl!
Super letni zapach!
Czuć mocno brzoskwinię…
Dla miłośników limitowanych zapachów Escady.
Trwałość b. dobra!
 


Komentarze