Moje ulubione zapachy na wiosnę 2023

 



W tym miesiącu  zamiast postu z serii "Zapachy na każdą kieszeń"(kontynuacja od kwietnia), postanowiłam pokazać Wam jakie zapachy będą królowały na mojej skórze wiosną tego roku..
Zapraszam do zapoznania się z moim postem :)


Mon Guerlain Bloom of Rose Guerlain EDT


Nuty zapachowe:

Nuta głowy: Cytrusy i Lawenda

Nuta serca:   Neroli, Róża bułgarska i Jaśmin wielkolistny

Nuta bazy: Tahitiańska wanilia i Drzewo sandałowe.


Mon Guerlain Bloom of Rose Guerlain EDP

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: Róża bułgarska, Gruszka i Bergamotka;

Nuta serca:   Róża turecka, Lawenda i Jaśmin wielkolistny

Nuta bazy: Wanilia, Drzewo sandałowe i Paczula.

 Moja opinia:

Obydwa zapachy są bardzo do siebie podobne, więc postanowiłam “zestawić” je razem…
Wersja EDT ma świeże, cytrusowe otwarcie…
Później do głosu dochodzi delikatna róża…
Zapach jest niezwykle subtelny..
W wersji EDP na tak zwane . „dzień dobry” atakuje nas dosyć mocny różany akord.
I trwa on potem dosyć długo…
Obydwie wersje poprawne, choć niezaskakujące…
Nadają się moim zdaniem na wiosnę(EDP na trochę chłodniejsze dni).
Trwałość średnia(obu wariantów).

Różnią się również nieco kolorem tasiemki(co można zauważyć na zdjęciach)

Carolina Herrera Good Girl Légère


Nuty zapachowe:

Nuta głowy: Ylang-ylang, Mandarynka, Bergamotka i Cytryna; 

Nuta serca:  Tuberoza, Jaśmin, Kwiat pomarańczy i Róża bułgarska;

Nuta bazy: Kajmak, Pralina, Fasolka tonka, Cynamon, Drzewo sandałowe, Drzewo kaszmirowe, Bursztyn, Piżmo, Paczula i Cedr.

 

Moja opinia:

Przyznam, że lubię wszystkie „dobre dziewczynki” 😊
Wersja Legere jest ciut delikatniejsza od swych sióstr.
Czuć jednak słodkość pralinek i fasolki tonka.
Jest ona jednak ładnie przełamana owocami.
Moim zdaniem zapach bardzo dobry na wiosnę, gdy jeszcze nie jest zbyt ciepło.
Aromat głównie dla miłośniczek słodyczy(w perfumach, rzecz jasna)
 

 






Komentarze