Zapachy na każdą kieszeń cz.1

 


Tym razem postanowiłam przedstawić Wam serię o perfumach niezbyt nadwyrężających nasze kieszenie.
Większość zapachów, które posiadam można „upolować w sieci”
Seria będzie sukcesywnie aktualizowana…
Mam nadzieję, że każda z Was znajdzie coś dla siebie.
W pierwszej części cyklu proponuję cięższe zapachy, które używam jesienią/zimą.


Zara Oriental

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: Frezja, Róża i Bergamotka

Nuta serca:  Wanilia i Jaśmin;

Nuta bazy: Karmel, Paczula i Piżmo.


Moja opinia:

Słodki i dosyć mocny zapach.
Klimatem przypominający Flowerbomb marki Viktor&Rofl.
Jednak na skórze jest bardziej „płaski” i słabiej się do niej dopasowuje niż oryginał.  
Idealny dla wielbicielek zapachów „jadalnych”
Uwaga! Może być przyduszający..
Trwałość b. dobra
 

Zara Gourmand Addict

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: Bergamotka, Tangeryna i Pomarańcza

Nuta serca:  Brzoskwinia i Czarna porzeczka;

Nuta bazy: Paczula i Benzoes.


Moja opinia:

Również, tak jak poprzednik, aromat mocny i bardzo słodki,
Wyczuwam w nim nieco podobieństwa do Scandal od Jean Paul Gaultier 
Kliknij, aby przeczytać opis zapachu
Jeśli któraś z Was lubi „mleczną” słodkość, to polecam 😊
Niestety, dla niektórych może być migrenogenny.
Trwałość b. dobra.

 

Zara Gardenia

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: Kwiat pomarańczy

Nuta serca: Kawa;  

Nuta bazy: Wanilia.

 

Moja opinia:

Bardzo mocny, waniliowy zapach.
Na początku, czuć jeszcze jakieś kwiatowe nuty...
Po kilku minutach zostaje praktycznie czysta wanilia...
Dla wielbicielek słodyczy ideał!
Trwałość bardzo dobra.

 

Zara Red Vanilla

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: gruszka, czarna porzeczka

Nuta serca:  irys, wanilia, pralina

Nuta bazy:  paczula i fasolka tonka.

 

Moja opinia:

Piękny, delikatny, słodki zapach.
Wanilia zgrabnie połączona z irysem i owocami.
Aromat pasujący zarówno na jesień i zimę, jak i na wiosnę.
Trwałość bardzo dobra.

 


Komentarze