Zapachy z mojej szafy cz.7

 Kliknij, aby przeczytać również:



Dziś Salvatore Ferragamo kolekcja Incanto



Salvatore Ferragamo Incanto Bliss

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: yuzu, kumkwat, jabłko

Nuta serca:  róża, lilia, frezja

Nuta bazy: piżmo, drzewo

 Moja opinia:
Zapach raczej bliskoskórny.
Kwiatowo-mydlany, delikatny.
Idealny na wiosnę/lato.
Mocno czuję w nim frezję.
Trwałość bardzo dobra.

Salvatore Ferragamo Incanto Charms

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: passiflora, wiciokrzew

Nuta serca:  róża, jaśmin

Nuta bazy: piżmo, drzewo sandałowe

 Moja opinia:
Zapach bliskoskórny.
Owocowy, delikatny.
Dobry na wiosnę/lato.
Trwałość bardzo dobra/

 Salvatore Ferragamo Incanto Heaven

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: jabłko, kwiat bzu, grejpfrut

Nuta serca:  brzoskwinia, hibiskus, peonia

Nuta bazy: piżmo, fiołek, korzeń irysa

Moja opinia:
Mocno wyczuwam w tym zapachu jabłko.
Aromat jest lekki, delikatny.
Owoce i kwiaty tworzą romantyczną letnią kompozycję.
Trwałość dobra

Salvatore Ferragamo Incanto Shine

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: marakuja, bergamotka, ananas

Nuta serca: piwonia chińska, brzoskwinia, frezja

Nuta bazy: piżmo, bursztyn, cedr 

Moja opinia:
Zapach trochę egzotyczny.
Marakuja ładnie współgra z ananasem.
Nie jest to jednak odpowiednik Escady.
Ta woda jest bardziej delikatna i kwiatowa.
Trwałość dobra
 


Komentarze