Zapachy z mojej szafy cz.5

  Kliknij, aby przeczytać również:


Witam w piątej części “Zapachów…” poświęconej perfumom Salvador Dali



Salvador Dali Dalistyle

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: Brzoskwinia, Czerwona papryka, Gruszka, Czarna porzeczka, Mandarynka

Nuta serca: Lilia wodna, Frezja, Gardenia, Lotos

Nuta bazy: Piżmo, Nuta wodna, Drzewo sandałowe, Wanilia, Drzewo cedrowe

 Moja opinia:

Zapach słodki, wodny.
Wyczuwalne są kwiaty i nuta wodna.
Aromat zwiewny.
Idealnie pasuje na wiosenne dni i romantyczne spotkania.
Trwałość bardzo dobra.


Salvador Dali L’ Eau de Dali

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: cytryna, zielona nuta

Nuta serca: irys, ylang-ylang, róża, konwalia, jaśmin

Nuta bazy: bursztyn, drzewo sandałowe

Moja opinia:

Ta woda ma moc!
Czuć w niej nuty zielone i “bazę”
Będzie dobry na jesienne, deszczowe dni.
Przypomina mi legendarny zapach Coty Masumi.
Trwałość super!


Salvador Dali Dalimix

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: brzoskwinia, melon, aromat mandarynkowo-pomarańczowy

Nuta serca: róża, cyklamen, rezeda

Nuta bazy: cedr, drzewo sandałowe, mech dębowy, malina

Moja opinia:

Zapach bardzo świeży.
Spryskana nim czuję się, jakbym akurat skończyła brać prysznic.
Aromat orzeźwiający, cytrusowy.
Dla mnie to zapach lekko męskawy.
Trwałość super!
 


Komentarze