Zapachy z mojej szafy cz.3

  Kliknij, aby przeczytać również:

Witam w kolejnym odcinku  “Zapachów z mojej szafy”

Dziś wody toaletowe Toni Gard


Toni Gard Mint Woman


Nuty zapachowe:
Nuta głowy: cytryna, mandarynka, pomarańcza, mięta pieprzowa, mate,
Nuta serca: konwalia, irys, marakuja,
Nuta bazy: piżmo, bursztyn, biała brzoskwinia, drewno z morza
 
Moja opinia:
Zapach początkowo ostry cytrusowy.
Szybko jednak pięknie się wysładza.
Staje się lekki I bardzo kobiecy.
Trwałość dobra
 
Toni Gard SeaSide Woman

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: bergamotka, liść czarnej porzeczki, melon, cytryna, jagody jałowca,
Nuta serca:  róża, konwalia, magnolia, irys, jaśmin
Nuta bazy: piżmo, jaśmin, nuty drzewne, werbena

Moja opinia:
Zapach ostry, wręcz koloński.
Czuć mocno cytrynę.
Wyczuwalne są też nuty dzewne.
Aromat lekko męski.
Trwałość dobra
 
Toni Gard My Honey

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: owoce, miód, lima
Nuta serca: lotos, magnolia, jaśmin
Nuta bazy: malina. piżmo, białe drewna
 
Moja opinia:
Zapach słodki, miodowo-kwiatowy.
Wyraźnie czuję kwiaty i piżmo.
Aromat zwiewny, wiosenny.
Pasuje na chłodniejsze dni wiosny i lata.
Trwałość dobra.

Komentarze