Zapachy z mojej szafy cz.2

 Kliknij, aby przeczytać również:

Zapachy z mojej szafy cz.1

Dziś czas na drugą część zbioru moich zapachów.



Calvin Klein CK One

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: cytryna, bergamotka, ananas, kardamon, mandarynka, papaja, zielona nuta

Nuta serca: gałka muszkatołowa, róża, konwalia, jaśmin, korzeń kosaćca, fiołek

Nuta bazy: piżmo, mech dębowy, bursztyn, cedr, drzewo sandałowe
 

Moja opinia:

Woda typu Unisex.
Otwarcie zapachu to świeże citrusy.
Lecz już po paru chwilach mocno wyczuwam nuty drzewne.
Zapach bliskoskórny.
Bardzo delikatny.
Idealny na upały.
Moim zdaniem będzie pasował jak najbardziej, aktywnym panom.
Trwałość dobra.

 Salvatore Ferragamo Signiorina In Fiore

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: sorbet, gruszka, owoc granatu

Nuta serca: jaśmin, kwiat wiśni

Nuta bazy: białe piżmo, drzewo sandałowe

 

Moja opinia:

Zapach jest cudnie owocowy.
Lekko słodki, a jednak świeży.
Delikatny i zwiewny.
Trochę w stylu limitowanych edycji Escady.
Jednym słowem-uroczy.
Idealny na wiosnę/lato.
Trwałość bardzo dobra.

 

Orgins Ginger Essence

Nuty zapachowe:

Nuta głowy: limonka, imbir, bergamotka, cytryna amalfi

 

Moja opinia:

Na początku aromat jest ostry, wręcz lekko odrzucający.
Czuć bardzo mocno imbir.
Potem do głosu dochodzą citrusy i staje się bardziej przyjemny.
Zapach bardzo energetyczny, pobudzający i odświeżający.
Nieco intensywny.
Idealny na upały.
Trwałość idealna.

 

Komentarze