Projekt Denko- Kwiecień 2020


1. Schwarzkopf BC Time Restore Q10+, micelarny szampon do włosów dojrzałych- 250 ml
Szampon dostałam od mamy, gdyż jej nie odpowiadał.
Mnie niestety również nie.
Produkt bardzo obciąża włosy.
Gdy czesze się włosy, po jego użyciu, na szczotce zostają, jakieś szare paprochy.
Po tym produkcie włosy są oklapnięte i wyglądają na brudne.
Bardzo szybko przetłuszcza się po nim skóra głowy.
Gdy go używałam, musiałam minimum raz w tygodniu użyć szamponu oczyszczającego.
Jedyna zaleta tego specyfiku to ładny zapach, ale szamponu nie kupuje się dla zapachu.
Temu produktowi mówię zdecydowane Nie!
Cena:250 ml- ok.40 zł, 1l-74 zł

2.  Yves Rocher Jardis du Monde Migdał z Kalifornii, żel pod prysznic-200 ml
Żel dobrze mył.
Był dosyć wydajny i tani.
Miał poręczne opakowanie.
Zapach był dosyć męczący i mdły. Na szczęście nie utrzymywał się długo na skórze.
Produkt nie jest już dostępny w ofercie Yves Rocher.
Cena: ok. 13 zł

3. Merci Handy Black Vanilla, żel do mycia rąk-30 ml
Miałam wersję Black Vanilla.
Żel dość dobrze odświeżał dłonie.
Niestety, nieco się lepił.
Sam zapach był mocno alkoholowy i mało waniliowy.
Produkt nadaje się do stosowania od czasu do czasu, w awaryjnych sytuacjach.
Używany regularnie, obawiam się, że mógłby wysuszać skórę.
Denerwowały mnie zawarte w nim niebieskie perełki, rzekomo zmiękczające.
Brzydko rozmazywały się na skórze.
Cena:14 zł

4. Isana płatki kosmetyczne(małe)-140 szt.
Kliknij, aby przeczytać opis produktu




5.  Nivea Baby Fresh&Pure chusteczki nawilżane(op.63 szt.)
6.  Neutrogena Formuła norweska, Spray do stóp-150 ml
Kliknij, aby przeczytać opis produktów

7. Colgate Total Original pasta do zębów-75 ml
Kliknij, aby przeczytać opis produktu

8.  Ewa Schmitt Gąbka Konjac
Kliknij, aby przeczytać opis produktu

Komentarze