Projekt Denko- Grudzień 2019


1.  La Roche Posay Cicaplast Levres regenerujący balsam barierowy do ust-7.5 ml
Jeden z najlepszych balsamów jakie miałam!
Ostatnio chorowałam-miałam całą górną wargę w opryszczce.
Balsam ten pomógł mi nawilżyć skórę napiętą od pęcherzy.
Wygładził moje popękane usta.
Serdecznie polecam.
Sama kupię zapewne jeszcze wiele razy ten kosmetyk.

Cena: ok. 19 zł

2. AA Formuła Biozgodności witaminowy tonik regenerujący cera sucha i wrażliwa-200 ml
Toniku AA używam od paru miesięcy.
Dobrze nawilża
Nie podrażnia
Jest niedrogi
Łatwo dostępny.
Jest też bardzo wydajny.
Serdecznie polecam!
Sama kupiłam już kolejne opakowanie.
Cena: ok.13 zł


3.  Garnier Czysta skóra matujący tonik-zwężający pory-200 ml
Tonik redukuje wydzielanie sebum, a takiego działania od niego oczekiwałam.
Niestety, nieco wysusza skórę.
Ma okropny zapach, kojarzący mi się ze zwiędłymi kwiatkami.
Na szczęście nie jest on wyczuwalny zbyt długo.
Produkt jest tani i łatwo dostępny.
Cena: ok.12 zł

4. Carex Kids Strawberry Candy, mydło do rąk w płynie(zapas)-500 ml
Fajne mydełko...
Jest tanie
Łatwo dostępne
Nie wysusza dłoni
Dobrze myje
Jest wydajne
Mam miły, lekko słodki zapach
Jednak niczym się nie wyróżnia.
Cena: 250 ml-ok.7 zł, 500 ml-ok. 9 zł, 1l- ok.14 zł.




5. Nivea Baby Fresh&Pure chusteczki nawilżane(op.63 szt.)

6. Compeed Plastry na opryszczkę(op.15 szt)

7. Pasocare  Plastry na opryszczkę(op.10 szt.)

8. Nivea Dry Comfort antyperspirant w sprayu-250 ml

9. Colgate Total Original pasta do zębów-75 ml

Komentarze