Projekt Denko-Lipiec 2019


1. Avene Eau Thermale Cleanance Spot, preparat punktowy-0.25 gr
Kosmetyk używany na krostki "zamykał" je w środku i później długo trwało aż wyszły ze skóry na tyle, aby można je było usunąć.
Znalazłam dla niego inne zastosowanie:
Mam cerę przetłuszczającą się. Szczególnie dużo sebum zbiera mi się w skrzydełkach nosa.
Smarowanie tych okolic preparatem Avene, redukowało nieco przetłuszczanie i wysuszało skórę w obrębie nosa.
Sztyft jest bardzo delikatny i łatwo się łamie.

Jest kosztowny.
Opakowanie zawiera małą ilość produktu.
Cena: ok. 37 zł

2. Douglas Gąbka Konjac z czerwoną glinką
Wersja z czerwoną glinką, niewiele różni się od tej z dodatkiem różowej.
Gąbka jest bardzo delikatna, ładnie oczyszcza twarz.
Delikatnie masuje skórę.

Nie podrażnia cery.
Cena: 29 zł


3. Colgate Total Whitening, pasta do zębów-75 ml
Pasta jest bardzo przyjemna w użytkowaniu.
Nie podrażnia dziąseł
Dobrze się pieni
Ma przyjemny odświeżający smak.
Jest wydajna
Łatwo dostępna

Wybiela, niestety, słabo....
Cena: ok.10 zł

4. Mixa Optymalna tolerancja Tonik łagodzący-200 ml

Tonik, jak tonik
Nie podrażnia skóry
Lekko odświeża.
Ogólnie jest obojętny dla mojej skóry-nie działa na nią
Nieco szczypie gdy dostanie się do oczu.
Ogólnie Bez Rewelacji.
Więcej go nie kupię.
Cena: ok.20 zł




5. Veet Natural Inspirations, Plastry do depilacji twarzy z masłem shea( op. 20 szt.)

6.  Facelle Intim Aloe płyn do higieny intymnej-300 ml

7.  Clinique Moisture Surge Koncentrat  nawilżający do twarzy-48 ml

8.  Nivea Baby Soft&Cream chusteczki nawilżane(op.63 szt.)

Komentarze