Projekt Denko-Luty 2019


1. Clarins Hydra- Essentiel  balsam do ust-15 ml
Zawsze miałam problemy ze skórą ust. Suche, spierzchnięte, popękane. Zasługa moich kochanych matowych pomadek...
Ten balsam rozwiązał moje problemy.
Jest gęsty, treściwy i... tłusty.
Stosuję go na noc, bo na dzień mi nie pasuje. Pomadki by się na nim nie utrzymały.
Teraz moje usta są gładkie, bez popękań i suchych skórek.
Balsam do najtańszych nie należy. Jednak jest wart swej ceny.
Produkt jest bardzo wydajny(tubka starczyła mi na ok. 8 m-cy) i działa!
Serdecznie polecam, sama sięgnę jeszcze nie raz po ten produkt!

Cena: 75 zł

2. Bandi Pure Care Olejek do demakijażu-200 ml
Dzięki temu olejkowi znacznie poprawił się stan mojej skóry.
Cera stała się jaśniejsza.
Zmniejszyła się ilość zaskórników
Preparat dobrze oczyszcza.
Aby uniknąć zapychania, po zastosowaniu tego olejku, dodatkowo stosuję żel do mycia twarzy.
Produkt jest bardzo wydajny.

Jedyną wadą jest trudna dostępność tego kosmetyku.
Cena: ok.39 zł


3. Herbal Essences Bio: Renew Clean Sweet Strawberry &Sweet Mint Szampon do włosów-400 ml
Bardzo polubiłam ten szampon!
Pięknie, orzeźwiająco pachnie.
Delikatnie chłodzi skórę głowy.
Dobrze, choć delikatnie oczyszcza.
Nie powoduje podrażnień/łupieżu

Jest bardzo wydajny.
Zapewne jeszcze wiele razy zagości w mojej łazience.
Cena: ok.20 zł

4. Isana płatki kosmetyczne(małe)-140 szt. 
Kliknij aby przeczytać opis produktu

5. Gillette Satin care with touch of Olay Vanilla Dream żel do golenia dla kobiet-200 ml
Kliknij aby przeczytać opis produktu


6. Listerine Zero Mild Mint płyn do płukania ust-1l

7, 8, 9 Nivea Baby Fresh&Pure chusteczki nawilżane(63 szt.)-3 op .
10. Colgate Natural Extracts Ultimate Fresh pasta do zębów-75 ml 
Kliknij aby przeczytać opis produktów

Komentarze