Projekt Denko-Grudzień 2018


1. Douglas Gąbka Konjac z różową glinką
Ostatnio przekonałam się do gąbek Konjac. Nie wyobrażam sobie bez nich mojej codziennej pielęgnacji cery.
Postanowiłam wypróbować produkt od Douglas.
Mam cerę bardzo wrażliwą, więc wybrałam wersję z różową glinką.
Gąbka jest bardzo delikatna, ładnie oczyszcza twarz.
Delikatnie masuje skórę.
Nie podrażnia cery.
Polecam!

Cena:29 zł

2. PasoCare plastry na opryszczkę(op.10 szt.)

Plastry Pasocare był to przypadkowy zakup. Okazał się jednak strzałem w przysłowiową dziesiątkę!
Działają tak samo jak inne plastry dostępne w aptekach, jednak są ok. 3 razy tańsze i niewiele mniej sztuk jest w opakowaniu.
Ten zakup się opłaca!

Cena: ok.9 zł

3.Dove Powder Soft antyperspirant w areozolu-150 ml
Dezodorant chroni średnio
Jest dosyć łagodny dla skóry
Tani, wydajny i łatwo dostępny
Tyle pozytywów, teraz ogromny minus: Zapach!-Mdły, duszący, stary, zleżały puder!
W czasie wiosennoletnim nie mogłam używać tego produktu, gdyż zapach mnie przyduszał.
Postaram się omijać go w przyszłości.
Cena: ok.10 zł
4. Vis Plantis Vital Care odmładzające masło do ciała olejek arganowy i figi-250 ml
To masło to dla mnie bardziej balsam do ciała.
I to mało treściwy i słaby w działaniu.
Daje niewielkie nawilżenie.
Produkt ma też jak dla mnie niezbyt przyjemny zapach. Taki perfumowy puder... Ale nie Chanel 5 a raczej babcine perfumy z targu.
Raczej więcej go nie kupię.
Cena: ok.11 zł
5.Jean Paul Gaultier Scandal Balsam do ciała-75 ml
Dostałam miniaturkę tego balsamu(75 ml) w perfumerii jako prezent.
Produkt był bardzo przyjemny w użytkowaniu.
Przede wszystkim przepięknie pachniał!
Dosyć dobrze nawilżał(jak na produkt tego typu).
Był wydajny.

Jednak nie jest to mój MUST HAVE.
Cena pełnowymiarowego produktu(200 ml): 125 zł




6.Isana płatki kosmetyczne małe(op.140 szt.)
7. Fresh Breath odświeżacz do ust(miętowy)-10 gr

8 i 9.Nivea Baby Fresh&Pure chusteczki nawilżane(63 szt.)- x2
10. Listerine Zero Mild Mind płyn do płukania ust -1l

11.Escada Sentiment EDT-30 ml

12.Dior J’adore EDP(próbka)-1 ml


Komentarze