Propozycje zapachów na jesień 2018


Niedługo przywitamy  jesień.
Oto kilka zapachów, po które  zapewne sięgnę o tej porze roku.

Jean Paul Gaultier Scandal









Nuty zapachowe:

Nuta głowy: czerwona pomarańcza, mandarynka, 

Nuta serca: miód, gardenia, jaśmin, kwiat pomarańczy, brzoskwinia
Nuta bazy: paczula, wosk pszczeli, karmel, lukrecja
Cena: 30ml- 239 zł, 50 ml- 345 zł, 80 ml-439 zł

Moja opinia: 

Zapach jest baardzo słodki.
Kolejne perfumy z kategorii gourmand, w które mają silną pozycję na mojej "top liście".
Bardzo mocno czuję w nich mleko i miód.
Jednym słowem- zapach dzieciństwa.
Kompozycja jest intensywna i trwała.
Idealna do ciepłego, wełnianego swetra.
Tradycyjnie, radzę przetestować przed zakupem, gdyż dla niektórych, zapach może być zbyt słodki.

Jak wiecie sporo ćwiczę, więc kolejne propozycje będą nieco mniej słodkie.


Versace Bright Cristal





Nuty zapachowe:

Nuta głowy: yuzu, granat, nuty wodne
Nuta serca:  lotos, magnolia, piwonia
Nuta bazy: piżmo, mahoń, bursztyn
Cena: 30ml-219  zł, 50 ml- 329 zł, 90 ml- 429 zł

Moja opinia: 

Zapach jest owocowy, lecz dość intensywny.
Wyczuwam w nim jabłko(choć w składzie go nie ma)
Dla mnie prosty.
Używam go jesienią(i czasem wiosną), gdyż na mnie jest mocny.
Trwałość bardzo dobra.


Yves Saint Laurent Young Sexy Lovely


Nuty zapachowe:
Nuta głowy: czarna porzeczka, gruszka, mandarynka, 
Nuta serca:  kwiat wiśni, brzoskwinia, magnolia
Nuta bazy: bursztyn, cedr, piżmo, 

Moja opinia: 

Bardzo delikatny, kwiatowo-owocowy aromat.
Wyczuwam w nim piękne nuty drzewne.
Woda nie jest dusząca.
Pięknie stapia się ze skórą.
Niestety, obecnie, jest to produkt trudno dostępny.
Jednak zaręczam, że warto poszukać go w perfumeriach internetowych.


Komentarze